خلعتبری: چرا طلبم را به گسترش‌ ببخشم؟

، محمدرضا خلعتبری بازیکن پدیده در خصوص شرایط این تیم برای بازی با تراکتورسازی و مسائل مختلف دیگر به سئوالات پاسخ می‌دهد.
شرایط فعلی پدیده چطور است؟
خدا را شکر وضعیت خوبی داریم. بعد از این که استقلال Esteghlal را بردیم چند روز تمرینات تعطیل شد و دوباره استارت زدیم. حالا خودمان را آماده بازی با تراکتورسازی می‌کنیم.
فکر نمی‌کنی تیم شما با قرعه بدی مواجه شد؟
بهرحال جام حذفی چنین شرایطی دارد. ما می‌توانستیم با تیم های دیگر روبرو شویم ولی به تراکتورسازی خوردیم. نتیجه هم قابل پیش‌بینی نیست و هر دو تیم بازی سختی دارند. با این حال ما میزبان هستیم و امیدوارم تراکتروسازی را در زمین خودمان با حمایت هواداران شکست دهیم. 
عملکرد پدیده را در 5 هفته ابتدایی چطور ارزیابی می‌کنی؟
تیم ما بد نتیجه نگرفت و می‌توانستیم بیشتر امتیاز جمع کنیم. ما باید استقلال خوزستان را در زمین خودمان شکست می‌دادیم و از صنعت نفت هم یک امتیاز می‌گرفتیم. باید 11امتیازی می‌شدیم ولی بهرحال تلاش می‌کنیم تا در آینده نتایج بهتری بگیریم. 
چرا تا الان گل نزدی؟
من 3 پاس گل داده‌ام. ما با سیستم 3-3-4 بازی می‌کنیم و من هافبک هستم. با این شرایط از دروازه دور می‌شوم ولی مهم این است که تیمم موفق باشد. من هم تلاش می‌کنم بازیکن تاثیرگذاری باشم و مطمئن باشید گل هم می‌زنم. البته عجله‌ای برای گل زدن ندارم.
مدعی اول قهرمانی در لیگ برتر چه تیمی است؟
فعلا نمی‌توان اسم تیم خاصی را نام برد. چند تیم مدعی هستند. 
راستی مثل اینکه می‌خواهی از گسترش فولاد شکایت کنی!
من به صورت توافقی از این تیم جدا شدم و 9 ماه پیش باشگاه به من چکی داد که نقد نشد. البته فکر نمی‌کنم آقای زنوزی در جریان قرار داشته باشد و او برای من فردی قابل احترام است. مسئولان باشگاه فقط وعده و وعید می‌دهند و اخیرا هم آقای نصیرزاده به من گفته است که نصف طلبم را ببخشم.
آیا حاضر به انجام این کار هستی؟
خیر، دلیلی ندارد که من طلبم را ببخشم. وقتی می‌خواستم جدا شوم توافق کردیم که فلان مبلغ را بگیرم حالا هم چیزی بیشتر از حقم نمی‌خواهم. بعد از صحبت‌هایی که با مدیربرنامه‌هایم داشتم به این نتیجه رسیدیم که از گسترش شکایت کنم و این کار را انجام خواهم داد. این بهترین راه است. 
در مورد شرایط تیم ملی صحبت کن. ما با اقتدار به جام جهانی رفتیم، تو فکر می‌کنی در جام جهانی به مرحله حذفی صعود کنیم؟
امیدوارم که این اتفاق رخ دهد. تیم ما پتانسیل بالایی دارد و واقعا بازیکنان بسیار خوبی داریم. امیدوارم در جام جهانی عملکرد خوبی داشته باشیم.تیم ما می‌تواند به مرحله حذفی جام جهانی صعود کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 301546 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟