کاپیتان‌های سابق استقلال در وضعیت وارونه!

نفت‌مسجدسلیمان با حفظ محمود فکری از فصل گذشته با نتایجی که تا بدین‌جای کار گرفته توانسته صدرنشین رقابت‌های لیگ بدون باخت، گل خورده و تساوی باشد. البته اگر نیم نگاهی به فصل گذشته پارس جنوبی جم داشته باشید پی به این موضوع خواهید برد که مهدی تارتار هم با همین روند تیمش را لیگ‌برتری کرد. در واقع انگار تیم‌های زیرنظر شرکت نفت بیشتر در قالب‌هایی به این شکل می‌توانند فوتبال بازی کنند و سیستم فوتبال جنوب به همین منوال است. 
محمود فکری فصل گذشته در زمانی که به این تیم اضافه شد هم با همین سیستم تیمش که در حال سقوط Fall بود را در رقابت‌های لیگ یک حفظ کرد و امسال هم همانطوری که سال گذشته تیمش را به میدان می‌فرستاد ارنج نفت‌مسجدسلیمان را می‌چیند و از همین رو تا بدین‌جای کار موفق بوده است.
البته فکری به ظاهر از مهدی تارتار الگوبرداری می‌کند اما در واقعیت فوتبال نفت‌خیزها همین است که مشاهده می‌کنید و آنها در طی سال‌های گذشته با همین سیستم در فوتبال ایران به موفقیت یا عدم موفقیت رسیده‌اند. 
فکری فصل گذشته در نساجی هم کارش را خوب و با قدرت آغاز کرد اما آثار مشکلات فوتبال و حاشیه‌ها روی نتیجه‌گیری‌اش در ادامه تاثیرگذار شد و در نهایت او از این تیم جدا شد و به مسجدسلیمان آمد؛ تیمی قعرنشینی‌ که سقوطش حتمی بود ولی تفکرات فنی فکری باعث شد تا با رتبه سیزدهم فصل را به پایان برساند و از سقوط نجات یابد.
آنها به مدد این مربی آبی‌پوش سابق و با همت خود توانستند صدرجدول را در دست بگیرند آن هم بدون دریافت حتی یک گل و شکست و تساوی؛ در مقابل نفت‌مسجدسلیمان تیم فوتبال راه‌آهن که آنها هم زمانی به مانند مسجدسلیمانی‌ها لیگ‌برتری بوده‌اند حتی نتوانستند یک امتیاز کسب کنند و با وجود دیگر مربی آبی لیگ یک، سیروس دین‌محمدی قعرنشینی مطلقش را به معرض نمایش گذاشته‌اند. فکری ـ دین‌محمدی بازیکنان و یاران قدیمی استقلال Esteghlal با تفاوتی فاحش و دور از ذهن هفته چهارم را یکی با موفقیت صددرصدی و دیگری با شکست مطلق سپری کردند و باید دید در نهایت چه اتفاقی برای این دو مربی و تیم‌هایشان رقم خواهد خورد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 301482 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟