جدایی منصوریان می‌تواند به استقلال شوک بدهد

استقلال Esteghlal تهران با شکست در برابر پدیده خراسان ضعیف‌ترین عملکرد خود را در سال‌های اخیر به نمایش گذاشته و با 3 شکست، یک پیروزی و یک تساوی در رتبه پانزدهم جدول رده‌بندی قرار گرفته است. علیرضا منصوریان که در پایان این بازی سعی می کرد خود را کنترل کند در نهایت استعفا نکرد تا انتقاد پیشکسوتان را به جان بخرد. علی موسوی، مهاجم پیشین استقلال در این باره به «قانون» گفت: «استقلال تهران در دیدار مقابل پدیده خراسان نتوانست به پیروزی دست پیدا کند و با دو گل مغلوب این تیم شد. آبی‌پوشان در پنج هفته گذشته تنها یک پیروزی را کسب کرده و شروع ضعیفی در لیگ برتر داشتند تا زمزمه‌های جدایی علیرضا منصوریان به گوش برسد. من تصور می‌کنم این سبک بازی بازیکنان استقلال با باز‌‌های گذشته تفاوتی نداشت و این تیم بدون برنامه و هدف در مقابل حریفان به میدان می‌رود. به عقیده من استقلال باید از دیدار مقابل پدیده، 6 امتیاز در دو دیدار رفت و برگشت کسب می‌کرد اما با بازی‌هایی که برنامه خاصی برای آن‌ها ندارد، مدام به حریفان امتیاز می‌دهد و همین موضوع دلخوری هواداران را نیز در پی‌داشته است». او در ادامه گفت: «من عقیده دارم شاگردان منصوریان برای گلزنی در مسابقات بی‌برنامه هستند و البته نباید فراموش کرد که این مشکلات از سال گذشته در این تیم وجود داشت. سال‌گذشته این تیم، امتیازات بسیاری را در نیم فصل به حریفان داد و نتوانست در نیم فصل دوم آن را جبران کند. توجه کنید که اگر تیمی فراز و فرودهای بسیاری داشته باشد، بدون شک در تمریناتش به مشکل برخورده است و برنامه‌ریزی دقیقی ندارد».
موسوی درباره مشکل استقلال در فصل جاری عنوان کرد: «برخی از من می‌پرسند که مشکل استقلال، مربی این تیم است یا ناهماهنگی بازیکنان جدید؟ در این باره باید بگویم که مربی در اصل هماهنگ‌کننده بازیکنان است و وظیفه دارد آن‌ها را به گونه‌ای مدیریت کند که از این حیث مشکلی پیش نیاید اما من معتقدم منصوریان در استقلال به بن‌بست خورده و هرکاری می‌کند نمی‌تواند از آن خارج شود. معتقدم جدایی او می‌تواند به این تیم شوک وارد کند و استقلال را از وضعیت فعلی نجات دهد. منصوریان اگر به استقلال تعصب دارد، باید به‌خاطر هوادارانی که با حمایت بی‌سابقه خود او را به این تیم آورده‌اند، از جمع آبی‌ها جدا شود تا هواداران را خوشحال کند. او اگر معتقد است که نمی‌تواند کارایی لازم را در استقلال داشته باشد باید از این تیم جدا شود و برود».
اما موسوی عقیده دارد که چه مربی‌ای باید جانشین منصوریان شود؟ او در این باره گفت: :«من معتقدم استقلال در حال حاضر نیاز به یک مربی خارجی با رزومه خوب دارد که بتواند این تیم را از شرایط بحرانی فعلی خارج کند. سال گذشته در نیم‌فصل عنوان کردم که استقلال باید سرمربی خود را تغییر بدهد، اگر این اتفاق رخ می‌داد بدون شک استقلال در این فصل بازی‌های بهتری را به نمایش می‌گذاشت اما این تغییر انجام نشد تا مشکلات چندین برابر شود. برخی معتقدند تیم‌های منصوریان در نیم‌فصل اول نتایج بدی می‌گیرند و در نیم‌فصل دوم آن را جبران می‌کنند. من این موضوع را قبول ندارم و معتقدم تیمی که برای قهرمانی می‌جنگد، باید لیگ را خوب شروع کند و خوب به پایان برساند».برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 298340 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟