سپاهان، شریفی را به تراکتور نمی‌دهد!

مهدی شریفی مهاجم تراکتورسازی که از سپاهان به طور قرضی برای گذراندن خدمت سربازی راهی تراکتورسازی شد، در نیم فصل دوران خدمتش به پایان می رسد. از این رو مسئولان تراکتورسازی با توجه به کمبود بازیکنی که دارند، در صدد هستند تا هرطور شده این بازیکن را در جمع خود حفظ کنند اما تا این لحظه اتفاقی نیفتاده است.
مذاکرات اولیه مسئولان تراکتورسازی با سپاهانی ها برای حفظ شریفی بعد از پایان خدمت سربازی اش تا این لحظه بی نتیجه مانده و با توجه به اعتقاد کرانچار به این بازیکن سپاهانی ها خواهان بازگشت مهاجم خود به اصفهان هستند.
در چنین شرایطی مذاکرات تراکتورسازی و سپاهان بر سر شریفی ادامه دارد اما با توجه به مسائل پیش آمده بعید است تیم اصفهانی رضایتنامه شریفی را برای حضور در تراکتورسازی صادر کند و احتمالا این مهاجم از جمع سرخپوشان تبریزی جدا خواهد شد.
شریفی چند روز قبل درباره وضعیت خود گفته بود: «دست من نیست که در تراکتور بمانم یا بروم؛ من بازیکن سپاهان هستم و تصمیم‌گیرنده اصلی آنها هستند. اگرچه بازی کردن در تراکتور را دوست دارم و علاقمند به کمک کردن به این تیم هستم ولی باید دید مسئولین باشگاه سپاهان چه نظری دارند و آیا آنها با پایان سربازی‌ام اجازه ماندنم را صادر خواهند کرد یا خیر. در حال حاضر مسئولین تراکتور مشغول مذاکره با سپاهانی‌ها هستند ولی هنوز هیچ چیز مشخص نیست و باید منتظر رأی‌ و نظر آنها باشم. مسئولین تراکتور می‌خواهند من بمانم اما در حال حاضر این موضوع برایم اهمیت ندارد و من در این تیم بازی می‌کنم. امیدوارم هرکجا بازی می‌کنم اسباب خیر برای آن تیم باشم.»
با این حال باید منتظر ماند و دید در نهایت چه اتفاقاتی برای مهدی شریفی و تیم آینده اش در نیم فصل دوم لیگ برتر رخ خواهد داد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 301391 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟