بهترین شروع مس کرمان در تمامی ادوار لیگ یک

شاگردان احمد نخعی از ابتدا بازی را در دست گرفتند و توانستند در همان دقایق ابتدایی اولین موقعیت خطرناک بازی را توسط مقداد اکبرخواه خلق کنند. پس از آن بود که فشار حملات تیم مس کرمان جواب داد و با سماجت شاهرخ غلامرضایی پور، مدافع گل گهر مجبور به خطا شد تا همین بازیکن با ضربه چیپ هنرمندانه دروازه آرمان شهدادنژاد را باز کند.
مسی های کرمان که در این بازی همانند بازی های قبل، زیبا و هجومی بازی میکردند در نیمه دوم نیز دوبار دیگر دروازه دروازه بان سابق خود را باز کردند تا در مقابل تک گل میلاد احمدی در دقیقه 78، سه بر یک به پیروزی برسند و شکست تلخی را برای وینکو و یارانش رقم بزنند. هرچند در دو موقعیت عالی دیگر نیز نارنجی پوشان کرمانی میتوانستند شکست سیرجانی ها را تلخ تر هم بکنند.
از آن طرف شب خاطره انگیز کرمانی ها در این دربی حساس با حضور هواداران مس کرمان تکمیل شده بود و نود دقیقه حمایت و تشویق هواداران پرشور کرمانی ها را دربرداشت. در این بین مدیرعامل باشگاه سید امجد مسعودزاده و سرمربی تیم احمد نخعی بیش از دیگران مورد تشویق هواداران حاضر در ورزشگاه قرار گرفتند.
پس از بازی وینکو بگوویچ سرمربی گل گهر سیرجان در کنفرانس مطبوعاتی اذعان داشت: این ضعیف ترین بازی ما بود و حتی در بازی های تدارکاتی نیز عملکرد بهتری نسبت به دربی داشتیم. مس بلافاصله بعد از هر اشتباه، ما را تنبیه کرد. ما لایق شکست بودیم.
اما احمد نخعی سرمربی تیم مس کرمان که به دلیل محرومیت از بازی قبل در کنفرانس مطبوعاتی حضور نداشت گفت: به نظر من بازی بسیار خوبی بود و ما توانستیم با آنالیزی که از حریفمان داشتیم و با شناحت نقاط ضعف و قوتشان، به آنها ضربه بزنیم. قطعا شما هم تایید میکنید تیم برتر میدان در تمام دقایق بازی ما بودیم و توانستیم قدرت مس را بر حریف دیکته کنیم. من به بازیکنانم افتخار میکنم و قدردان حمایت هوادارانمان هستم. این برد ارزشمند را تقدیم آنها می کنیم.
مس کرمان با این پیروزی 10 امتیازی شد و به رده دوم جدول رسید. این بهترین شروع تیم مس کرمان در تمامی ادوار مسابقات لیگ یک کشور است که همین باعث شده تا هواداران و کارشناسان، مس کرمان را یکی از مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر بنامند. ضمن آنکه مهدی تیکدری با به ثمر رساندن گل دوم این بازی، تعداد گل های خود در این فصل را به عدد 4 رساند و به تنهایی در صدر جدول بهترین گلزن های لیگ یک قرار گرفت.
بازی بعدی مس کرمان در بندرانزلی و در برابر ملوان این شهر است که در این هفته مقابل صبای قم متوقف شد و تنها به یک امتیاز دست یافت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 301349 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟