تاکید هندرسون به پیشرفت انگلیس قبل از بازی با اسلواکی

به نقل از دیلی تلگراف، تیم ملی انگلیس توانست با چهار گل مالت را در انتخابی جام جهانی شکست دهد و حالا خودش را برای بازی حساس با اسلواکی آماده می‌کند.
جوردن هندرسون درباره شرایط تیم ملی انگلیس گفت: قطعا باید بهتر از این شویم. هنوز کار داریم تا بهتر از این شویم. باید قبل از بازی با اسلواکی شرایط تیم بهتر شود تا بازی حساس دوشنبه شب را بتوانیم با برد به پایان برسانیم. این یک نمایش حرفه‌ای برابر مالت بود که در دفاع توانستیم به خوبی عمل کنیم و به حریف اجازه نزدیک شدن به دروازه خودی را ندادیم و در حمله نیز موثر ظاهر شدیم و به آن چه می‌خواستیم دست یافتیم. حریف به خوبی دفاع می‌کرد و این کار ما را خیلی سخت کرده بود ولی با فشار زیاد توانستیم راه‌های نفوذ به دروازه مالت را پیدا کنیم.
او در پایان صحبت‌های خود گفت: چیزهای مثبت زیادی در تیم وجود دارد که می‌توان آنها را بررسی کرد ولی من ترجیح می‌دهم که نقاط منفی تیم را بررسی کنیم و بهتر از قبل شویم.
هری کین در بازی دشب توانست دو گل برای تیم ملی انگلیس به ثمر برساند تا با زدن پنج گل زیر نظر گرت ساوت گیت بهترین گلزن انگلیس تحت هدایت این مربی جوان باشد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 300943 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟