سعید جوشش: خیلی امیدوار به صعود هستیم/ مسئولین کوچکترین حمایتی از تیم ما نکردند!

سعید جوشش سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس مشهد درخصوص نحوه یارگیری این تیم و همچنین سطح آمادگی بازیکنانش در گفتگو با خبرنگار "فرتاک ورزشی" صحبت هایی را مطرح کرد که ماحصل مصاحبه ایشان با خبرنگار ما به شرح ذیل می باشد:
اوضاع تیمتان را چطور ارزیابی می کنید؟
* به لطف خدا همه چیز خوب است. نسبت به سال گذشته تیم بهتری بستیم. حدود دو ماه از شروع تمرینات می گذرد و وضعیت خوبی داریم.
عملکرد شما در نقل و انتقالات چطور بوده است؟
* اساس کار ما مانند فصل گذشته بستن تیم با بازیکنان بومی بوده است. هدف مدیران تیم پرسپولیس مشهد خدمت به فوتبال و فوتبالیست های مشهد است و ما یکی از تیم هایی هستیم که بیشترین بازیکنان بومی را در تیم خود داریم.
هدف شما برای فصل پیش رو چیست؟
* خیلی امیدوار به صعود هستیم اما باید ببینیم شرایط چطور پیش خواهد آمد ولی با توجه به این که در گروه سختی حضور داریم و صعود کار سختی است، ولی با این حال امیدواریم به صعود هستیم و باتوجه به شناختی که از بازیکنانم دارم، می توانیم به این مهم دست یابیم.
مسئولین استان خراسان رضوی و شهر مشهد کمکی به پرسپولیس مشهد می کنند؟
* متاسفانه هیچ گونه همکاری و حمایتی از طرف مسئولین صورت نگرفته است. مانند سیاه جامگان که حمایت نمی شود ما نیز از کوچکترین حمایتی برخوردار نیستیم.
از حریف هفته اولتان، شهرداری ارومیه شناختی دارید؟
* متاسفانه از این تیم شناختی نداریم و برای اولین بار مقابل این تیم بازی می کنیم که امیدوارم دیداری خوب و در عین حال، به سه امتیاز بازی نیز دست پیدا کنیم.
اگر صحبت پایانی دارین بفرمایید.
* تشکر میکنم از تمام کسانی که در فرتاک ورزشی فعالیت دارند. انشاالله مثل همیشه به خوبی اخبار لیگ دو را پوشش دهید تا نظر مسئولین را نسبت به این رده جلب کنید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 300856 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟