آنری: طبیعی است که الکسیس سانچز نخواهد در آرسنال بماند

لیورپول با گلهای سادیو مانه، فیرمینو، استوریج و صلاح ، آرسنال را در هم کوبید. تیم آرسنال در این بازی می توانست گلهای بیشتری دریافت کند.آنری که ۲۲۸ بازی در لیگ انگلیس داشته در حال حاضر به عنوان مفسر اسکای اسپورتس فعالیت می کند. وی پس از بازی گفت:
این بازی برای من غیرقابل تماشا بود. در یک لحظه می خواستم استودیو را ترک کنم. نمی توانم خودم را با تیم همسو بدانم و مطمئنم خیلی از هواداران چنین نظری دارند. مشکل همین جاست. چنین باختی دردناک است. همیشه این اتفاقات تکرار می شود و نمونه اش را قبلا دیده ایم. هر کسی من را می بیند در مورد اتفاقات ده سال اخیر صحبت می کند. بازیکنان آرسنال فاقد تعصب و تعهد کافی بودند. تعصب در تیم کجا رفته است؟ به نظر می رسد که همه بی خیال هستند و هیچ کس نمی خواهد فشار حضور در یک تیم بزرگ را به خود وارد سازد. می گویند که الکسیس سانچز باید بماند اما هیچ کس دوست ندارد که بخشی از این تیم باشد. به همین خاطر طبیعی است است که بازیکنان نخواهند قراردادشان را تمدید کنند.
لی دیکسون، بازیکن اسبق آرسنال که در شبکه تلویزیونی آمریکایی NBC فعالیت می کند هم گفت که آرسنال دیشب بدترین بازی خود را از سال ۲۰۰۲ تا کنون داشته است. وی اظهار داشت:
شرم آور بود. باید به تمامی بازیکنان آرسنال بلیط مترو می دادند تا به همراه هواداران به خانه بروند. خفت بار بود. از این که به عنوان یک ارسنالی باید بازی را تفسیر کنم شرمنده هستم. همه چیز اشتباه بود. در خط هافبک بازی را تقدیم حریف کردیم. تاکتیک های آرسن اشتباه بودند و بازیکنان نتوانستند جلوی شکست را بگیرند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 299310 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟