تا ساعت 4 صبح با منصوریان حرف زدم و او از استعفا منصرف شد

علیرضا منصوریان بی تردید یکی از محبوب ترین استقلالی ها در بین هواداران این تیم است اما او در پایان بازی با پدیده و بعد از ثبت سومین شکست در 5 بازی به شدت از سوی هواداران این تیم با انتقاد روبرو شد و تقریبا تمام سکوهای آزادی Freedom خواهان استعفای او بودند.
منصوریان که هم در دوره بازی کردن و هم در دوره سرمربیگری فرد محبوبی در بین استقلالی ها محسوب می شود، برای اولین بار چنین شرایطی را در دوره حضورش در این باشگاه تجربه می کرد. شاید به همین دلیل هم بود که او در دقایق پایانی بازی دست رضا مهاجری را گرفت و به او گفت: دیگر کارم تمام است.
اما علیرضا منصوریان در پایان بازی به رختکن رفت و به توصیه بزرگ ترهای تیمش به کنفرانس مطبوعاتی نرفت تا حرفی احساسی نزند که به ضررش تمام شود.
نکته جالب ماجرا این است شب بازی با پدیده اعضای کادرفنی استقلال Esteghlal (علی چینی، محمدخرمگاه، نصرالله عبداللهی و بهتاش فریبا) به منزل منصوریان رفتند و از او خواستند که تصمیم احساسی نگیرد و صبر کند تا همه چیز آرام شود.
یکی از این اعضا که نمی خواست نامش فاش شود در این باره به ورزش Sport سه می گوید: ما تا ساعت 4 صبح با علیرضا صحبت می کردیم. از او خواستیم که تصمیم احساسی نگیرد. او بسیار ناراحت بود و تصمیم به استعفا داشت اما ما کمی آرامش کردیم.
او در پایان گفت: ما از منصوریان خواستیم که صبر کند تا همه چیز به حالت اولیه برگردد.او اصرار داشت از سمت خود استعفا کند اما گفتیم چند روزی دیگر شرایط آرام می شود و می توانیم دوباره به فکر ساختن استقلال باشیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 298382 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟