تکواندوکارگیلانی نخستین مدال طلای مسابقات دانشجویان جهان را کسب کرد

آرمین هادی پور ورزشکار شایسته گیلانی توانست در رقابت های تکواندو دانشجویان جهان در چین تایپه ، مدال طلا را کسب کند.
محسن سترگی افزود: این ورزشکار ملی پوش و شایسته گیلانی در جریان این رقابت ها در وزن 52- کیلوگرم به مصاف حریفان خود رفت و با برتری برابر همه رقبایش ، مدال طلای این وزن را برگردن آویخت.
وی ادامه داد: هادی پور با کسب مدال طلای مسابقات تکواندو، اولین ورزشکار کاروان ورزشی ایران است که موفق شد در مسابقات دانشجویان جهان مدال طلا را کسب کند.
وی بیان کرد: تکواندوکار شایسته گیلانی در فینال این رقابت ها نیز به مصاف حریف قدرتمندی از کره جنوبی رفت که خوشبختانه با پیروزی بر این حریف عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.
رئیس هیات تکواندو استان گیلان خاطرنشان کرد: رقابت های ورزشی قهرمانی دانشجویان جهان در رشته های ورزشی مختلف و با حضور دانشجویان کشورهای مختلف جهان در کشور چین تایپه در حال برگزاری می باشد.
سترگی اضافه کرد: آرمین هادی‌ پور متولد 1373 شهرستان رشت است که در وزن اول تکواندو به رقابت می پردازد و تاکنون توانسته در رقابت های مختلف مدال های ارزشمندی را کسب کند. 
وی افزود: این تکواندوکار گیلانی علاوه بر کسب مدال نقره جهانی ، توانسته اولین مدال طلای مسابقات آسیایی را در وزن اول برای ایران کسب کند و همچنین دو مدال طلای المپیک دانشجویان جهان و تورنمنت آزاد کره جنوبی در تیر ماه سال 94 ، مدال طلای تورنمنت آزاد قزاقستان در سال 94 ، مدال طلای تورنمنت کرواسی آبان 94 ، مدال نقره مسابقات جام جهانی مکزیک آذر ماه 94 ، مدال طلای المپیک آزمایشی ریو برزیل و تورنمنت آزاد فجیره امارات در اسفند 94 را در کارنامه ورزشی خود دارد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 297755 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟