تیم فوتسال دانش آموزان کردستان قهرمان مسابقات کشوری شد

سی و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی دانش آموزان سراسر کشور 13تا 19 مرداد 96 به میزبانی استان فارس در شیراز برگزار و تیم فوتسال دانش آموزان پسر دوره دوم متوسطه استان با اقتدار کامل، مقام قهرمانی این دوره از مسابقات را کسب کرد و شگفتی ساز شد.
مدیرکل آموزش و پرورش کردستان با بیان اینکه مسابقات فوتسال قهرمانی دانش آموزان دوره دوم متوسطه با شرکت 28 تیم از استانهای سراسر کشور برگزار شد، افزود: دانش آموزان فوتسالیست استان در این دوره از رقابت ها، بعد از پنج برد پیاپی به مرحله نیمه نهایی مسابقات صعود کردند و در این مرحله و در یک بازی یک طرفه با نتیجه هفت بر 2 تیم خراسان رضوی را شکست دادند تا در بازی پایانی به مصاف تیم مازنداران بروند.
رشید قربانی اظهار کرد: در این دیدار نهایی و فینال مسابقات که با حضور ناظم الشریعه سر مربی تیم ملی فوتسال ایران برگزار شد دانش آموزان کردستانی با ارائه یک بازی برتر، حریف خود را با نتیجه پنج بر صفر شکست دادند و برای اولبن بار بر سکوی قهرمانی فوتسال دانش آموزی کشور تکیه زدند.
مدیرکل آموزش و پرورش کردستان ادامه داد: در پایان این رقابت ها و بر اساس اعلام سرپرست فنی مسابقات، بهداد شیخ احمدی، آرش زندی و متین محمدی به ترتیب به عنوان فنی ترین بازیکن، بهترین گل زن و بهترین دروازه بان مسابقات معرفی شدند.
**برگزاری یادواره شهدای سواد آموزی استان کردستان
معاون سواد آموزی آموزش و پرورش کردستان گفت: در آستانه 17 شهریور روز جهانی مبارزه با بی سوادی، یادواره شهدای سواد آموزی استان برگزار می شود .
رمضان یوسفی افزود: این یادواره در راستای زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی، ترویج فرهنگ ایثار وشهادت در جامعه بویژه میان نسل جوان و همچنین تجلیل از خانواده های معظم شهدای سوادآموزی برگزار می شود.
وی اظهار کرد: این آیین معنوی با حضور مسئولان کشوری و استانی، خانواده های معزز شهدای سواد آموزی، جمعی از ایثارگران، آموزش دهندگان و دست اندرکاران سواد آموزی استان برگزار خواهد شد.
**دوره متمرکز کشوری دروس فنی و حرفه ای پایه یازدهم در کردستان برگزار می شود
معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش کردستان با اشاره به برگزاری دوره های متمرکز کشوری دروس فنی و حرفه ای پایه یازدهم در سنندج افزود: این دوره آموزشی چهار روزه با حضور 8 نفر از مدرسین کشوری و با شرکت 180 نفر از هنر Art آموزان آموزش های فنی و حرفه ای سراسر کشور در اردوگاه شهید سلیمان خاطر و هنرستان شهید نصری سنندج برگزار می شود.
طالب محمدی، باز آموزی علمی و بررسی تحلیل و روش تدریس پودمان مهارتی رشته های فنی و حرفه ای را از اهداف تشکیل چنین دوره هایی عنوان کرد.
این دوره آموزشی با همکاری اداره آموزش های فنی و حرفه ای و کاردانش آموزش و پرورش استان در هنرستان کشاورزی شهید نصری و اردوگاه شهید سلیمان خاطر سنندج 21 تا 24 مرداد ماه در سنندج برگزار می شود .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 293826 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟