برنده 2 مدال طلای مسابقات جهانی سوئیس در بوشهر استقبال شد

فاطمه انصاری دو و میدانی کار بوشهری در رقابت های گروه زیر 18 سال، در ماده پرتاب وزنه، و پرتاب دیسک به 2 نشان طلا دست یافت.
سید ابراهیم بحرانی افزود: سعیده عبدالهی در پرتاب وزنه در مسابقات جهانی سوئیس حریفی نداشت ولی این ورزشکار از نظر هیات ورزش های جانبازان و معلولان استان به دلیل نداشتن حریف قهرمان محسوب می شود زیرا با شایستگی تمام در این دور از مسابقات حضور پیدا کرد.
وی گفت: در پرتاب دیسک نیز تنها یک حریف داشت و با توجه به اینکه حریف آمریکایی وی رکوردش از عبدالهی بیشتر بود موفق به کسب مدال طلا شد.
بحرانی یادآور شد: در این رشته در صورت وجود سه ورزشکار عبدالهی می توانست مدال نقره را کسب کند ولی بر اساس قانون فدراسیون جهانی در رشته هایی که 2 نفر حضور دارند تنها به نفر اول مدال تعلق می گیرد.
وی گفت: ورزشکاران هیات جانبازان و معلولان استان بوشهر در این چند سال درخشش قابل توجهی داشتند که امیدواریم این روند صعودی آنها تداوم داشته باشد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: 3 بازیکن بوشهری حاضر در تیم ملی هفت نفره شامل حسن صفری، حسین تیزبر و مهدی جمالی 9 شهریور ماه همراه تیم ملی عازم مسابقات جهانی آرژانتین می شوند.

 

کدخبر: 292758 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟