نگاهی به ترکیب احتمالی بارسلونا در سوپرکاپ اسپانیا مقابل رئال مادرید

با به پایان رسیدن پیش فصل، بارسلونا با هدایت ارنستو والورده پس از 5 بازی دوستانه، فارغ از اینکه بازیکن یا بازیکنان جدیدی اضافه خواهند شد یا نه، ترکیب و سیستم خود را شناخته است.
به گزارش mundodeportivo، عملکرد تیم والورده در این بازی‌ها فوق العاده بوده است. این تیم یووه، منچستریونایتد و رئال مادرید را در گینس کاپ شکست داد و قهرمان شد. با تیم ذخیره‌هایش به مصاف خیمناستیک رفت و متوقف شد و در نهایت هم دوشنبه در جام خوان گمپر با پنج گل، چاپه کوئنسه را شکست داد و جام را در خانه حفظ کرد. به دلیل بی اهمیت بودن آن، اگر نتیجه را که کنار بگذاریم، بارسای والورده تا حدود زیادی شمایلش را نشان داده است.
ارنستو حداقل در حال حاضر برنامه‌ای برای تغییر سیستم تیمش ندارد و بارسا کماکان با 4-3-3 معروفش ادامه خواهد داد. اما سوال اصلی، بازیکنانی هستند که قرار است روز یکشنبه (بامداد دوشنبه) در اولین بازی رسمی فصل، در نیوکمپ مقابل رئال مادرید به میدان بروند. تکلیف بسیاری از پست‌ها مشخص است اما در چند پست تردیدهایی وجود دارد که با توجه به بازی‌های قبلی، تا حدود زیادی می‌توان تصمیم والورده را حدس زد.
در پست دفاع راست، به نظر می‌رسد ویدال فعلا یک گام از نلسون سمدوی تازه وارد پیش است و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، در ال کلاسیکو فیکس بازی خواهد کرد. ویدال در پیش فصل نمایش‌های خوبی داشت و چون مدت‌ها پیش از آن هم در حال تمرین و ریکاوری بود، به لحاظ فیزیکی آمادگی بسیار بالایی دارد و به نظر می‌رسد این فصل دیگر فصل او باشد. گرچه سمدو نیز بازیکن قابلی است و به تدریج جایش را در ترکیب تیم باز خواهد کرد.
اما مهم‌ترین پست، جایگزین نیمار است. پس از جدایی فوق ستاره برزیلی و در حالی که باشگاه هنوز نتوانسته گزینه جدیدی به خدمت بگیرد، به نظر شانس جرارد دلوفئو از دیگر گزینه‌ها بالاتر است. وینگر اسپانیایی که محصول لاماسیاست، در بازی دوشنبه شب مقابل چاپه کوئنسه عملکرد بسیار خوبی داشت و با زدن یک گل و ارسال دو پاس گل از بهترین بازیکنان میدان بود. گرچه به دلیل حضور کم در تمرینات، والورده نیمه دوم به او بازی نداد. در حال حاضر تقریبا باید مطمئن بود که دلوفئو در ال کلاسیکو به میدان خواهد رفت.
در درون دروازه نیز واقعا تفاوت معناداری برای والورده وجود ندارد. تراشتگن گزینه اول است اما عملکرد سیلسن در تور آمریکا به حدی خوب و مثبت بود که هواداران بارسا دیگر نگران این پست نیستند. بنابراین، ترکیب احتمالی بارسلونا با حضور 7 بازیکن از لاماسیا برای بازی مقابل رئال مادرید در دور رفت سوپرکاپ اسپانیا به این ترتیب خواهد بود:
4.3.3 ؛ تراشتگن، الیکس ویدال، پیکه، اومتیتی، آلبا، بوسکتس، اینیستا، راکیتیچ، مسی، سوارز و دلوفئوبرای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 292690 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟