زیدان: شکست مقابل بارسلونا به هیچ وجه ناراحتم نمی‌کند/ بازی را خیلی بد شروع کردیم

زین‌الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید پس از شکست 3 بر 2 شاگردانش برابر بارسلونا در دیدار دوستانه‌ای که بامداد امروز (یکشنبه) در شهر میامی و در چارچوب دیدارهای جام قهرمانان بین‌المللی برگزار شد، به خبرنگاران گفت: بازی را خیلی بد شروع کردیم و حریف 2 گل به ما زد. این اتفاق نشانه‌ای از نبود تمرکز کافی در تیم ما بود و نمی‌توانیم فکر کنیم که این اتفاق دلیل دیگری دارد. سپس بازی‌مان کمی بهتر شد و لحظات خوبی را سپری کردیم، اما در مجموع نمی‌توانیم بگوییم که این بازی برای ما بازی خوبی بود.
زیدان در پاسخ به این سؤال که آیا او تاکتیک‌های اصلی‌اش را برای دو بازی رفت و برگشت سوپرجام اسپانیا نگه داشته و آنها را در بازی امروز رو نکرده است، اظهار داشت: خیر به هیچ عنوان. هدف ما این بود که خوب بازی کنیم و کارهای خوبی انجام دهیم. درست است که ما در سوپرجام باید برابر بارسلونا بازی کنیم اما بازی امروز دو بخش داشت. شروع ما خیلی بد بود و متعاقب آن گل خوردیم که این نتیجه آسان لو دادن توپ بود. ما در این مسابقه بازی همیشگی خودمان را ارائه نکردیم. با این حال ما در اردوی پیش فصل هستیم و مطمئنم که نتایج سه بازی‌مان در این رقابت‌ها آن چیزی نبوده که انتظار داشتیم اما اینجا چیزی که اهمیت دارد روز هشتم (آگوست) است (بازی سوپرجام اروپا برابر منچستریونایتد) . ما در این اردو هم شاهد اتفاقات خوب و هم شاهد اتفاقات بد بودیم. کاری که باید انجام دهیم صبوری و تلاش است.
زیزو در پاسخ به این سؤال که آیا قصد انجام خریدهای بیشتری را ندارد، تأکید کرد: این سؤال را از 10 روز پیش دارید از من می‌پرسید. شما همیشه از من سؤالات تکراری می‌پرسید و من همه همیشه به شما جوابی تکراری می‌دهم. من اینجا هستم تا با نیروهایی که در اختیارم قرارداده می‌شود، کار کنم. در حال حاضر وضعیت ما این است و این تیمی است که من دارم.
سرمربی فرانسوی کهکشانی‌‌ها افزود: این شکست برای من خیلی اهمیت ندارد. شکست همیشه دردناک است اما این شکست مهم نیست. ما در این مدت در حال تمرین بوده‌ایم و هیچ چیزی هم تغییری نمی‌کند. این شیوه بازی برای تمام هواداران‌مان زیباست. شاید این شکست کمی تلخ باشد اما هیچ چیزی تغییر نمی‌کند. ترجیح می‌دهم بازی‌های دوستانه را ببازم اما همه چیز ( بازی‌های رسمی) را ببریم.
زیدان در پاسخ به این سؤال که آیا شکست تیمش برابر بارسلونا نشانه‌ای از ناآمادگی این تیم برای سوپرجام است، عنوان کرد: خیر بحث ناآمادگی نیست. ما تا الان خیلی خوب تمرین کرده‌ایم. چیزهایی که برای کسب آمادگی لازم بوده است را انجام داده‌ایم. حالا به شیکاگو می‌رویم تا آخرین بازی دوستانه‌مان را (برابر تیم منتخب MLS) هم انجام دهیم و بعد از آن به مادرید برمی‌گردیم تا برای سوپرجام اروپا آماده شویم. با این حال قبول دارم که نتایج باب طبع‌مان نبوده‌اند و الان بهترین وضعیت ممکن را نداریم.بهترین قیمت های اجاره و فروش مسکن را اینجا ببینید / مشاوره رایگان

کدخبر: 288158 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟