راموس: مورینیو یک مربی مثل همه مربی‌ها است

امشب در دیدار سوپرجام اروپا، دو تیم رئال مادرید و منچستریونایتد از ساعت ۲۳:۱۵ به وقت تهران در ورزشگاه ناسیونال مقدونیه به مصاف هم خواهند رفت.
در آستانه این بازی، سرخیو راموس، کاپیتان متعصب کهکشانی‌ها با حضور در کنفرانس خبری پیش از این بازی گفت: «همیشه گفته‌ام که افتخار بزرگی‌ست که در هر بازی کاپیتان رئال مادرید، این تیم بزرگ باشم. مایه افتخار من است. با تاریخ قرار داریم چرا که به عنوان قهرمان اروپا اینجا هستیم. تلاش می‌کنیم جامی دیگر ببریم تا به هواداران تقدیم کنیم. مهم است که یونایتد را می‌شناسیم. این کارمان را از نظر تاکتیکی و استراتژی راحت می‌کند. درون زمین البته تیمی بهتر است که عملکرد بهتری داشته باشد. در فوتبال اتفاقات زیادی رخ می‌دهند و برخی چیزها قابل تست شدن نیستند. هرگز نمی‌دانید چه می شود. این که با حریف بازی کردیم مسلما یک برتری است. مورینیو هم زمانی اینجا بوده اما سعی می‌کنیم به بهترین شکل ایده‌هایمان را پیاده کنیم.»
راموس در مورد رونالدو Ronaldo نیز گفت: «کریستیانو بازیکنی‌ست که برای ترکیب ما خیلی مهم است. صرفنظر از روزهایی که تمرین کرده، مهم است که در سفر با تیم حضور دارد چون نقش مهمی دارد. بازی کند یا نه، حضورش مهم است. اینکه از رئال جدا می‌شود یا خیر یک مسئله شخصی ‌است که ترجیح می‌دهم درباره‌اش صحبت نکنم. هر کسی زندگی شخصی خود را به بهترین شکل رفع‌ورجوع می‌کند.»
کاپیتان رئال در مورد علاقه مورینیو به بیل افزود: «نظر هر مربی قابل احترام است. در حال حاضر بیل بازیکن ماست. هر کسی آینده‌اش را خودش تعیین می‌کند. ماه آگوست طولانی‌ست اما اگر گرت بیل با ما حضور دارد خوشحال هستیم چرا که بازیکن بزرگی‌ست و خوشحال می‌شویم که بهترین‌ها این‌جا باشند.»
کاپی در مورد تفاوت بین رئال مادرید در دوران مورینیو و رئال فعلی تصریح کرد: «هرکس سبکی دارد. نمی‌توان گفت بهتر یا بدتر است فقط می‌توان گفت متفاوت است. زیدان به خوبی رختکن را درک می‌کند. بازیکن بوده و از این حیث بهتر کار می‌کند. مربی یونایتد تجربه‌ای را دارد که زیزو نداشته. هر دو مربیان بزرگی هستند و خوشحالیم که زیدان در اینجا حضور دارد. اما باید بگویم که مورینیو دوران فوتبالی‌ام را عوض نکرد. او یک مربی بود مثل همه مربی‌ها. با همه مربیان از آکادمی سویا گرفته تاکنون چیزهایی یاد گرفتم اما تاکید می‌کنم که مربی یونایتد زندگی فوتبالی من را عوض نکرد.»برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 291878 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟