اتلتیکو مادرید - رئال مادرید/ ماموریت دشوار سیمئونه برای درآوردن بلیت کاردیف از جیب زیزو

تیم فوتبال رئال مادرید از ساعت 23:15 امشب در دیدار برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه ویسنته کالدرون به مصاف اتلتیکو مادرید می رود.

دیدار رفت 2 تیم با هت تریک کریستیانو رونالدو با نتیجه سه بر صفر سود کهکشانی ها به پایان رسید. با این نتیجه شاگردان زیزو امید زیادی دارند تا برای دومین سال متوالی به فینال این رقابت ها راه یابند.

چاکر، که از داوران بنام کنونی فوتبال اروپا و جهان محسوب می‌شود، قرار است دیداری که نماینده فوتبال اسپانیا در فینال کاردیف را مشخص خواهد کرد را سوت بزند.

 
2 تیم برای رسیدن به این مرحله شرایط سختی را پشت سر گذاشته اند. رئالی ها پس از آن که در گروهشان دوم شدند با غلبه بر ناپولی و بایرن قدرتمند به این مرحله رسیدند و اتلتیکویی ها هم با پشت سر گذاشتن بایرن مونیخ به عنوان تیم نخست راهی مرحله حذفی شدند بایر لورکوزن و لستر سیتی را بردند تا به مرحله نیمه نهایی برسند.  
 
پیش بازی اتلتیکو و رئال ////درحال تکمیل...

 

2 تیم همشهری در لالیگا هم توانسته اند در آخرین بازی ها خود به پیروزی دست یابند و با شرایط خوبی آماده این دیدار شوند. رئالی ها با چهار گل، گرانادا را در هم کوبیدند و اتلتیکویی ها یک گل به ایبار زدند.
 
 شاگردان سیموئنه و زیدان امشب در حالی رو در روی یکدیگر می ایستند که هر تیم دوبار در سال های 2013 -2014و 2015 - 2016 در فینال لیگ قهرمانان اروپا رو در روی یکدیگر قرار گرفته اند که البته هر 2 بار دیدار به سود رئالی ها به پایان رسیده است و بسیار بعید به نظر می سد با توجه به سه گل رئال در بازی رفت این بار اتلتیکو فاتح نبرد بزرگ اروپایی با همشهری اش شود.
 
 آخرین بار که تیم های مادریدی در مرحله نیمه نهایی یک تورنمنت اروپایی به مصاف یکدیگر رفتند، به فصل ۵۹-۱۹۵۸ مربوط می شود که رئال مادرید پس از انجام ۳ بازی مقابل حریف خود پیروز و راهی مسابقه فینال گردید. رئال مادرید با پیروزی در مسابقه فینال، به قهرمانی اروپا در آن فصل دست یافت.
 
 اتلتیکو مادرید طی ۴ فصل اخیر لیگ قهرمانان اروپا، ۳ بار به مرحله نیمه نهایی رسیده است. پیش از این، آخرین حضور روخی بلانکوس در مرحله نیمه نهایی این مسابقات، در فصل ۹۳-۱۹۹۲ رقم خورده بود.رئال مادرید نیز برای هفتمین فصل پیاپی به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه یافت تا یک رکورد در تاریخ این تورنمنت ثبت شود.
 
اتلتیکو مادرید - رئال مادرید/ ماموریت دشوار سیمئونه برای درآوردن بلیت کاردیف از جیب زیزو
 
زین الدین زیدان سرمربی فرانسوی باشگاه رئال مادرید در نشست پیش از بازی گفت:

بازی رفت را باید فراموش کنیم و برای برد به زمین برویم. می‌‌دانیم قبلا این کار را انجام داده ایم اما دشوار است. ایده ما تلاش حداکثری است. بعد از آن باید ببینیم که چطور می‌‌توانیم آن را تغییر دهیم. در مورد احتمال گل نزدن هم باید بگویم که به آن فکر نمی‌‌کنم. هر روز، کاری که باید انجام دهیم را باید به نمایش بگذاریم. تنها نا عدالتی این است که تمام تلاش خود را انجام ندهیم.

 می‌ دانیم حریف از همه بازیکنان خود استفاده خواهد کرد و باید تلاش کنیم که بازی را به روش خود انجام دهیم. از اولین دقیقه باید نشان دهیم که چطور می‌‌خواهیم بازی کنیم. نمی‌‌توانیم پشت تاریخ رئال مادرید پنهان شویم. فردا بازی داریم که نشان می‌‌دهد هر چیزی شدنی است و باید تمام تلاش خود را به کار بگیریم.
هر اتفاقی‌ بیفتد باید ثابت کنیم چه تیمی هستیم. ما 2 فینال را مقابل اتلتیکو مادرید برده ایم اما این بازی کاملا متفاوت است. 2 فینال و یک بازی رفت ضمانت صعود نیست. هیچ چیز را نباید دست کم بگیریم. تلاش برای بردن جام تا آخر فصل چیزی است که این باشگاه آن را دوست دارد. فردا هم از نظر ما یک فینال است. ۳ فینال هم در لالیگا داریم. با این حال تنها به بازی فردا فکر می‌‌کنیم.
 
 
 دیگو سیمئونه، سرمربی آرژانتینی اتلتیکو مادرید در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با رئال مادرید گفت:
 
به خود و ابزار و سلاح‌هایمان باور داریم. فقط به خاطر بازی فردا همه چیز را عوض نمی‌کنیم. نسبت به توانایی‌هایمان آگاهیم. نهایت اعتماد را به بازیکنانم دارم و به شخصه کوچک‌ترین تردیدی ندارم که شاگردانم فردا بازی خوبی به نمایش خواهند گذاشت. ترکیب رئال مادرید در کنار بایرن مونیخ و بارسلونا شاید بهترین ترکیب دنیا باشد اما ما در مرحله‌ای با آنها رقابت می‌کنیم که باعث افتخارمان است.  
با این حال، ما هم ابزار مخصوص به خودمان را داریم و فردا از آنها برای انجام کاری که بسیار دشوار است، استفاده خواهیم کرد. تا زمانی که داور سوت پایان بازی را به صدا در نیاورد، تسلیم نخواهیم شد. نیاز داریم تا از امتیاز میزبانی‌مان استفاده کنیم. نمی خواهم هیچ کدام از بازیکنانم نسبت به احساسات و عواطفی که در جریان بازی بر تیم حاکم خواهد شد، بی اعتنا باشد اما نیک می‌دانم این فوتبال است و هر اتفاقی ممکن است.

از هواداران می‌خواهم از رقابتی که میان این 2 تیم وجود دارد، لذت ببرند. 2 تیم از مهم‌ترین تیم‌های دنیا هستند. می دانیم که به محض آغاز بازی، حرف‌ها و صحبت‌ها تمام می‌شود و همه منتظر می‌مانند تا ببینند در زمین بازی چه اتفاقاتی رخ می‌دهد. اگر مجبور بودم برای بازی فردا به بازیکنانم انگیزه بدهم، یعنی کارم را به درستی انجام نمی‌دهم و باید باشگاه را ترک می‌کردم. انگیزه به خودی خود و زمانی که از خواب بیدار می‌شوید و به برنامه‌ای که در پیش دارید نگاه می‌کنید، ایجاد می‌شود. هر بازی با دیگری متفاوت است. بازی فردا یکی از آن بازی‌های دشوار است. مقابل حریفی که هفته پیش در بازی رفت ما را 3-0 برده. پس چالش شگفت‌انگیزی پیش رویمان قرار دارد.

 
 غایبان 2 تیم در این دیدار

اتلتیکومادرید: فرناندز، ورسالیکو، خیمنز و خوانفران به دلیل مصدومیت

رئال مادرید: گرت بیل و دنی کارواخال به دلیل مصدومیت

 
 
 ترکیب احتمالی دو تیم و آمار کلی در این تورنمنت
 
پیش بازی اتلتیکو و رئال ////درحال تکمیل...
 

 

کدخبر: 263556 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟