کیمیا علیزاده: قضاوت‌ها بیشتر از شایعات اذیتم کرد

حتما دیگر همه کیمیا علیزاده را می شناسند؛ چه آنهایی که ورزشی هستند و چه آنهایی که نیستند. دختری که توانست با کسب مدال برنز المپیک در تاریخ ورزش Sport ایران نامش را ثبت کند و حالا کسب مدال نقره جهان در کره جنوبی کارنامه او را پرافتخارتر از قبل نشان می دهد.
در بازگشت از سفر کره جنوبی اتفاقی برای کیمیای ورزش ایران رخ داد که جامعه ورزش را متاثر کرد اما در این میان برخی شایعات و انتقادات بی جا باعث شد تا دختر جوان ورزش ایران آزرده خاطر شود.
بعد از گذشته چند هفته از مرخص شدن کیمیا علیزاده از بیمارستان و در حالی که او این روزها به دور از فضای پرهیاهوی ورزش در کنار خانواده اش به استراحت می پردازد، با دختر تاریخ ساز ورزش ایران همکلام شدیم. در ادامه مشروح صحبت های کیمیای علیزاده را می خوانید.
نگران نباشید، حالم خوب است
کیمیا علیزاده گفت:
بعد از اینکه از مسابقات جهانی کره جنوبی به تهران برگشتم، حالم خیلی بد شد و به همین دلیل ۲ هفته ای در بیمارستان بستری شدم. خدا را شکر با گذشت چند هفته وضعیت خیلی بهتر است و مشکلی ندارم. از کسانی که در این مدت پیگیر حالم بودند، تشکر می کنم و می گویم که نگران نباشند چون حال من خوب است.
جراحی دستم قطعی است
کیمیا علیزاده گفت:
تنها مشکلی که در حال حاضر دارم، دست راست و مچ پایم است. باید MRI بگیرم تا قطعی بتوانم درباره وضعیت آسیب دیدگی ام صحبت کنم اما طبق نظر پزشکم، عمل جراحی روی دست من قطعی است و مچ پایم را هم باید بعد از MRI نظر پزشکان را بدانم.
برخی قضاوت Judgment ها از شایعات بیشتر اذیتم کرد
کیمیا علیزاده گفت:
وقتی در بیمارستان بودم، شایعات زیادی مطرح شده بود و من هم آنها را می شنیدم اما در آن حال و اوضاع کاری از دستم برنمی آمد. به هر حال هر کسی باشد، وقتی صحبت هایی را درباره خودش می شنود که درست نیست، ناراحت می شود. واقعیتش را بخواهید آنقدری که قضاوت کردن یکسری از آدم های مطلع مرا اذیت کرد، شایعات اذیت نکرد. برخی افراد که من و تکواندو را می شناختند، قضاوت هایی کردند که خیلی بیشتر از شایعات باعث آزردگی خاطر من شد.
روز مسابقه هم سرگیجه داشتم
کیمیا علیزاده گفت:
وقتی به مسابقات جهانی کره جنوبی اعزام شدم، برخی آسیب ها همراه من بود. با این حال چون می دانستم می توانم مدال بگیرم به مسابقات رفتم. حتی روز مسابقه هم سرگیجه داشتم و با ماساژ سر به مسابقه رفتم و می خواستم مدال برنز سال قبل را طلا کنم. با این شرایط تا فینال رفتم اما بعدها با شنیدن برخی صحبت ها دل من شکست.
فعلا از فضای ورزش دور هستم
کیمیا علیزاده گفت:
من با وجود هر صحبت و شایعه ای که هست، بازهم طوری زندگی می کنم که حرف های منفی روی من تاثیر نگذارد. نمی خواهم از مسیرم دور شوم و به همان راه قبلی ادامه می دهم. برخی صحبت ها همیشه وجود دارد و من بدون توجه به این مسائل به راه خودم ادامه خواهم داد. در حال حاضر می خواهم مدتی از فضای ورزش دور باشم. در ضمن می خواهم تجربیاتی را پشت سر بگذارم که قبلا نتوانستم برای آنها وقت کافی بگذارم؛ مثل هنر Art که خیلی به آن علاقه دارم.
هدفم بازی های آسیایی است
کیمیا علیزاده گفت:
هدف من در تکواندو هم بازی های آسیایی ۲۰۱۸ است که می خواهم برای آن مسابقات آماده شوم. همانطور که می دانید تکواندوی ایران در بخش بانوان در بازی های آسیایی تا به حال به مدال طلا نرسیده و امیدوارم این طلسم را بشکنم. بعد از المپیک برای حضور در مسابقات جهانی ۲۰۱۷ از صفر شروع کردم و الان هم می خواهم برای بازی های آسیایی بار دیگر از صفر شروع کنم. از خدا می خواهم این توان را به من بدهد نتیجه ای بگیرم که قابل دفاع باشد. همیشه یک جمله را می گویم الان هم تکرار می کنم. همواره از خدا خواستم سرم بالا باشد و الان هم آرزو می کنم سال آینده بعد از بازگشت از بازی های آسیایی سرم بالا باشد
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 291669 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟