بخاطر علاقه بسیاری که به تیم محبوبم ” استقلال” دارم هنوز شکایتی از این باشگاه نکردم

هاشم بیگ‌زاده بازیکن نفت تهران درباره دیدار این تیم با پرسپولیس در سومین هفته رقابت‌های لیگ برتر ، گفت:

در این مدت کوتاه روند تمرینات خوب بود و دو بازی اخیر هم توانستیم به نتایج خوبی دست پیدا کنیم. امیدوارم این روند خوب ادامه پیدا کند.

هاشم بیگ‌زاده ادامه داد: دیدار با پرسپولیس بسیار سخت است. اما رفته رفته شرایط تیمی نفت بهتر می‌شود و همه تلاش خود را به کار می‌بریم تا در دیدار مقابل سرخپوشان بازنده این دیدار نباشیم. امیدوارم با یک بازی خوب و رو به جلو مقابل پرسپولیس برنده دیدار شویم.

هاشم بیگ‌زاده درباره میزان آمادگی خود افزود: باتوجه به نظر سرمربی و اعتمادی که حمید درخشان به من داشت در دو بازی اخیر در پست‌های دفاع راست، چپ و وسط بازی کردم که توانستم عملکرد مثبتی از خود به نمایش بگذارم. الان هم هیچ مصدومیتی ندارم.

وی با تاکید بر اینکه مشکلات مالی در نفت همچنان وجود دارد، اضافه کرد: وعده‌هایی دادند تا مشکلات مالی را برطرف کنند تا کادرفنی هم با تمرکز بیشتری به تمرینات و آمادگی تیم بپردازد. حمید درخشان به عنوان سرمربی باید همه تمرکز خود را برروی آمادگی تیم بگذارد نه حل مشکلات مالی، اما متاسفانه گاهی شرایط پیش‌ می‌آید که مجبوریم با سرمربی تیم درباره مشکلات مالی هم صحبت کنیم که امیدوارم هرچه زودتر این مسائل حل شود.

هاشم بیگ‌زاده که سابقه بازی در تیم استقلال Esteghlal را در کارنامه خود دارد درباره طلب خود از باشگاه استقلال، گفت:

به مدت دو سال است که ۹۰۰ میلیون تومان از آبی‌پوشان طلب دارم و بخاطر علاقه بسیاری که به تیم محبوبم دارم هنوز شکایتی از این باشگاه نکردم. حدود ۴۰۰ میلیون تومان از طلبم را به باشگاه بخشیدم. اما اگر طلبم را باشگاه ندهد مجبورم از استقلال شکایت کنم، امیدوارم هواداران برچسب بی‌تعصب به من نزنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 290853 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟