آقای منصوریان! ما یک کلمه بی ادبی به شما نکردیم

محمدرضا ساکت در گفت‌وگوی تلفنی با برنامه نود درباره محرومیت بازیکنان استقلال Esteghlal گفت: کمیته انضباطی برخلاف صحبت استقلالی‌ها، نظر ندارد؛ دهم تیرماه آقای حسن‌زاده در مصاحبه‌ای به طور جدی اعلام کرد بر اساس ماده ۸۳ تمام باشگاه‌ها موظف هستند بازیکن در اختیار تیم ملی قرار دهند.
او ادامه داد: مسابقاتی که در فیفا دی نبود ولی وقتی AFC می‌گذارد براساس ماده ۸۳ بازی ملی است؛ در آبان ماه ۹۲ در مجمع عمومی فدراسیون فوتبال تصویب شده و از فصل ۹۴-۹۳ به اجرا درآمده که در صورت عدم همراهی باشگاه‌ها با تیم ملی محرومیت‌ها اعمال شود.
مدیر تیم‌های ملی اضافه کرد: کمیته انضباطی ما یک کمیته سازمان یافته است و براساس ضوابط و مقرار کار می کند؛ دهم تیرماه به دلیل مشکلات پیروانی در اردوهای تیم ملی امید اعلام شد بازیکنان باید در تیم حضور پیدا کنند.
ساکت یادآور شد: سه بار آقای افتخاری در دفتر ریاست فدراسیون حضور یافت و قرار شد این سه بازیکن استقلال از اردوی ارمنستان این تیم به اردوی تیم ملی امید بروند؛ مکاتبات هم انجام شد ولی باشگاه استقلال بعدا مکاتبه کرد که این دو بازیکن را ببرید و دو بازیکن دیگر را نبرید.
سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال با بیان اینکه در قوانین آمده هرگاه بازیکنی به تیم ملی دعوت می شود باید حضور پیدا کند، اظهار کرد: حتی یک نفر از باشگاه استقلال به قرقیزستان رفت تا هماهنگی لازم برای حضور بازیکنان را انجام دهد و تمام ابعاد موضوع پیش‌بینی شده بود.
او تصریح کرد: هیچ مقامی از فدراسیون در رای کمیته انضباطی تاثیر نداشت و آنها بر اساس مستندات خود رای دادند؛ اتهام زدن این موضوع به افراد مختلف، کم لطفی است؛ همه ما ناراحت هستیم چرا این اتفاق افتاده است.
ساکت در واکنش به صحبت های منصوریان گفت: این قانون Law و صحبت‌هایی که اشاره کردند طبق گفته آقای توفیقی بوده که قانون مصوب نشده است ولی کمیته انضباطی دهم آبان ۹۲ این آیین نامه را تایید کرده و اشاره شده از فصل بعد قابل اجرا و به‌عنوان قانون لازم الاجرا مطرح بوده است؛ اگر اشاره به هماهنگی باشگاه ها باشد که جزء به جزء برنامه سفر، نحوه هماهنگی بازیکنان و ... انجام و بلیت تعبیه شده بود.
او خاطرنشان کرد: اگر ناهماهنگی بین ارکان باشگاه استقلال نبوده این چیزی نیست که ما از کنار آن بگذریم و کمیته انضباطی روی آن دست گذاشته است.
مدیر تیم‌های ملی در واکنش به صحبت‌های منصوریان عنوان کرد: متاسف هستم در رسانه ملی ما یکدیگر را به دروغ متهم می‌کنیم؛ آقای منصوریان! ما یک کلمه بی ادبی نسبت به شما نداشتیم؛ تمام برنامه ما با باشگاه استقلال هماهنگ شده بود و مسئله خروج آقای حسینی حل شد که برای او بلیت گرفتند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 289002 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟