شادکام: اگر مغرور شویم مقابل سایپا ضربه می‌خوریم/ می‌خواهیم در بین تیم‌های بالای جدول باشیم

محمد شادکام در مورد پیروزی صنعت نفت در دیدار مقابل استقلال Esteghlal در هفته اول لیگ برتر گفت: بازی با استقلال برای ما سخت و حساس بود و شکست دادن این تیم به هیچ عنوان آسان نبود. استقلال جزو تیم‌های خوب و پرستاره ایران محسوب می‌شود و تمام بازیکنان این تیم از کیفیت بالایی برخوردارند. آنها دنبال قهرمانی هستند، ولی توانستیم با انجام یک بازی خوب استقلال را شکست بدهیم. به نظر من در این بازی می‌توانستیم با گل‌های بیشتری استقلال را شکست بدهیم، ولی متأسفانه از فرصت‌ها استفاده نکردیم.
وی در ادامه با اشاره به دیدار تیمش برابر سایپا در هفته دوم لیگ برتر خاطر نشان کرد: ما بازی سختی در پیش داریم. سایپا از کادر فنی و بازیکنان بسیار خوبی سود می‌برد. اگر قرار باشد بابت شکست دادن استقلال مغرور باشیم قطعاً در بازی با سایپا تنبیه خواهیم شد. بچه‌های ما به خوبی شرایط را درک می‌کنند و انگیزه زیادی داریم تا در هفته دوم لیگ برتر هم نتیجه بگیریم. البته می‌دانیم که بعد از پیروزی مقابل استقلال کار ما در بازی‌‌های آینده سخت خواهد شد.
مهاجم تیم فوتبال صنعت آبادان در پاسخ به این پرسش که تیمش در فصل جاری به دنبال چه جایگاهی است، اظهار داشت: فعلاً پیش‌بینی زود است و ما تلاش می‌کنیم بازی به بازی جلو برویم و نتایج خوبی بگیریم. هدف ما این است که در بین تیم‌های بالای جدول باشیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 288884 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟