موانع بازی در ورزشگاه امام رضا (ع) کدامند؟

ورزشگاه امام رضا (ع) سال گذشته با صرف بودجه ای بالغ بر 200 میلیارد تومان مورد بهره برداری قرار گرفت تا به عنوان مدرن ترین و تنها ورزشگاه مسقف کشور شناخته شود.
این ورزشگاه البته علیرغم تمام صحبت های مطرح شده میزبان دیدار رسمی نبوده و تنها تیم پدیده یک بار موفق به تمرین روی چمن یکدست این ورزشگاه شده است تا امیدواری نسبت به انجام دیدارهای نماینده‌های مشهد در لیگ هفدهم زیاد باشد.
با این حال همچنان موانعی در این مسیر وجود دارد. از همین رو گفتگویی با محمد مهدی برادران رئیس هیات فوتبال استان خراسان داشته ایم و در این مورد با او هم صحبت شده ایم.
برادران به سه مانع اصلی برای استفاده دو تیم سیاه جامگان و پدیده از ورزشگاه امام رضا اشاره می کند و می گوید: « اولین مانع مشکلات سخت افزاری است که در مورد هر ساختمانی که به بهره برداری می رسد وجود دارد. یک سری زیرساخت ها همچنان نا تمام باقی مانده؛ به عنوان مثال طی روزهای اخیر خوشبختانه نیمکت های ورزشگاه نصب شد و مابقی نواقص هم به زودی رفع می شود. در همین راستا بحث بلیط فروشی اینترنتی هم مطرح شده که دو باشگاه باید در این خصوص اقدامات لازم را انجام دهند.»
برادران در مورد دومین مشکل ادامه می دهد: « دومین موضوع به مسائل قانونی باز می گردد. ما با اعضای شورای تامین امنیت شهرستان مشهد صحبت کردیم تا از ورزشگاه بازدید کنند و تامین امنیت ورزشگاه را فراهم کنند.»
رئیس هیات فوتبال استان خراسان به مباحث فرهنگی به عنوان سومین چالش در استفاده از ورزشگاه امام رضا اشاره می کند و عنوان می کند: « بحث بعدی موضوع فرهنگ سازی است. ما متعهد هستیم تا شرایط فرهنگی ورزشگاه را به سمتی ببریم که شاهد فضای خوبی باشیم. در همین خصوص جلساتی با کانون هواداران خواهیم داشت و طی روزهای آینده جلسات خصوصی و عمومی در این راستا خواهیم داشت و جلسه ای هم با منتخب هواداران داریم تا بیشتر در مورد جو ورزشگاه صحبت شود. البته خدا را شکر شهر مشهد از لحاظ فرهنگی شرایط بهتری نسبت به شهرهای دیگر دارد ولی ما باید شرایط را به گونه ای فراهم کنیم که خدایی ناکرده در ورزشگاهی که به نام امام رضا مزین است، هیچ مورد هتاکی شاهد نباشیم.»
برادران در پایان در پاسخ به سوال ما در این مورد که چند درصد احتمال حضور دو تیم در ورزشگاه امام رضا وجود دارد، گفت :« خوشبختانه نگاه مثبتی در مدیریت تربیت بدنی آستان قدس با مدیریت جدید وجود دارد و من فکر می کنم 80 درصد این احتمال وجود دارد که دو تیم در ورزشگاه امام رضا بازی کنند؛ با این حال طی روزهای باقی مانده تا شروع لیگ باید درباره ی موارد ذکر شده به جمع بندی برسیم.»برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 283129 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟