قاسمی: به دلیل مصدومیت، خوب تمرین نکرده بودم/ گاهی اوقات، اصلا نمی‌شود!

کمیل قاسمی در خصوص کسب عنوان دوم در مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی آزاد در وزن ١٢٥ کیلوگرم اظهار داشت: مسابقات خیلی خوب و سطح بالا بود. تمامی مدعیان سنگین وزن نیز در مسابقات حضور داشتند و این باعث حساسیت بالای انتخابی تیم ملی شده بود.
وی خاطرنشان کرد: دنبال بهانه نیستم اما مصدومیت‌های اخیر باعث شد نتوانم تمرینات خوبی را انجام دهم و به سطح بالای آمادگی دست یابم.باید بگویم که گاهی اوقات، اصلا نمی‌شود.
قاسمی ادامه داد: مسابقات انتخابی تیم ملی برای حضور در رقابت‌های جهانی قانون Law است و باید به آن تمکین کرد، من هم از این قاعده مستثنی نیستم و روی تشک رفتم اما در نهایت دوم شدم.
آزادکار وزن ١٢٥ کیلوگرم تیم کشورمان عنوان کرد: برای تیم ایران و محمد طلایی بهترین‌ها را آرزو دارم و به یدالله محبی عزیز تبریک می‌گویم و امیدوارم نماینده خوبی در سنگین وزن باشد و افتخار بزرگی برای ایران بدست آورد.
نایب قهرمان جهان و المپیک در سنگین وزن گفت: در کشتی گاهی برد است و گاهی باخت و این به خواست و اراده خداست، من هم تسلیم این اراده هستم و باید قبول کنم. از دوستان و تمام همشهریان و حامیانم ممنون هستم و امیدوارم در آینده این محبت‌ها را جبران کنم.
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 281590 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟