اولین پیش نمایش بازی فلوید می‌ودر و مک‌گرگور / شمارش معکوس برای بازی قرن آغاز شد +فیلم
حجم ویدیو: 15.43M | مدت زمان ویدیو: 00:02:02

می‌ودر با انتشار یک ویدئو در تویتر خود، تاریخ مبارزه را ۲۶ اوت اعلام کرد. همچنین کانر مک‌گرگور، قهرمان سابق دو وزن در یو.اف.سی ( UFC) در تویتر نوشت: "مبارزه اتفاق می‌افتد." در نتیجه، پس از ماه‌ها گمانه‌زنی، یکی از بزرگ‌‎ترین و غیرمعمولی‌ترین مبارزه‌های تاریخ ورزش‌‌های رزمی به زودی اتفاق خواهد افتاد.
فلوید می‌ودر قهرمان سابق ۵ وزن در مسابقات بوکس است. او که در سال ۲۰۱۵ پس از کسب ۴۹ پیروزی، و بدون هیچ شکستی در کارنامه خود بازنشسته شد، یکی از بهترین مشت‌زن‌های تاریخ است. اما، حریف او حتی یک باز هم در مسابقات حرفه‌ای مشت‌زنی شرکت نکرده است. کانر مک‌گرگور احتمالا نام‌دارترین مبارز ورزش‌های زرمی مختلط است. او تنها مبارزی است که موفق شده هم‌زمان قهرمان دو وزن از مسابقات یو.اف.سی باشد. این رویارویی در رینگ بوکس برگزار خواهد شد، و از قواعد مسابقات مشت‌زنی پیروی خواهد کرد.
هرچند که پیشینی می‌شود هر دو مبارز نزدیک به ۱۰۰ میلیون دلار به جیب بزنند، اما بسیاری رویارویی یک مشت‌زن و یک مبارز ورزش‌های زرمی مختلط را مورد انتقاد قرار داده‌اند. از هوادارن مشت‌زنی و ورزش‌های رزمی مختلط این مبارزه را مورد انتقاد قرار داده‌اند.
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 280569 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟