مخالفت آردا توران با جدایی از بارسلونا

آردا تابستان 2015 با درخواست مستقیم لوئیس انریکه و به عنوان بمب انتخاباتی جوزپ بارتومئو از اتلتیکو به بارسلونا پیوست. رقم انتقال او 34 میلیون یورو به علاوه 7 میلیون یورو بر اساس بندهای خاص عنوان شد.
انتظارات از ستاره ترکیه ای بسیار بالا بود و از او به عنوان بهترین جانشین برای نیمار و حتی یکی از بازیکنان قابل اعتماد برای خط میانی بارسا یاد می شد. آردا حتی به دلیل محرومیت بارسا، تا ژانویه 2016 نیز نتوانست به میدان برود ولی پس از آن نیز چیز خاصی از خود نشان نداد.
ماه گذشته رسانه های اسپانیایی ادعا کردند که آردا پیش از آخرین بازی بارسلونا در لالیگا برابر ایبار به هم تیمی هایش گفته است که از بارسا جدا خواهد شد و حتی کمد وسایلش را نیز خالی کرده است اما امروز موندودپورتیوو گزارش داد که ستاره ترکیه ای از جدایی منصرف شده و به مدیر برنامه هایش اعلام کرده است تا تمام پیشنهادهای رسیده را رد کند. او از آرسنال و چند تیم چینی پیشنهادهایی جدی دریافت کرده بود.
آردا قصد دارد یک فصل دیگر نیز در بارسلونا بماند تا بلکه زیر نظر والورده بتواند ارزش های خود را اثبات کند. باید دید ریسک آردا جواب خواهد داد یا خیر.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 278551 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟