سرخپوشان پایتخت به دنبال حفظ فاصله با تراکتورسازان/ جدال شاگردان ویسی با برزیل ایران

هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال امروز با برگزاری 6 دیدار به پایان می رسد و در مهم ترین بازی ها پرسپولیس به مصاف صبای قم می رود.

صبای قم- پرسپولیس

رونمایی از چهره پرسپولیس در غیاب حسینی و طارمی

تیم های فوتبال صبای قم و پرسپولیس از ساعت 16:50 در ورزشگاه یادگار امام قم به مصاف یکدیگر می روند.

سرخپوشان پایتخت در حالی هفته گذشته با غلبه بر گسترش فولاد در صدر جدول باقی ماندند که با محرومیت سید جلال حسینی، مهدی طارمی و فرشاد احمد زاده سه بازیکن اصلی خود مواجه شدند.

به هر حال ترکیب پرسپولیس در بازی مقابل صبای قم تغییرات اساسی خواهد داشت و باید دید تدابیر برانکو در غیاب سه بازیکن اصلی اش به چه صورت است!؟

شاگردان برانکو برای حفظ فاصله امتیازی خود با تراکتورسازان به سه امتیاز این بازی نیاز مبرم دارند اما در عین حال کار سختی هم در قم پیش رو دارند.

در آن سوی میدان، تیم صبای قم در وضعیت بحرانی به سر می برد و با 13 امتیاز در جایگاه پانزدهم قرار دارد. این تیم برای فرار Escape از انتهای جدول باید پیروز این دیدار باشد اما با حریف قدرتمندی مواجه است.

به هر حال شاگردان مرفاوی ضعیف ترین خطوط دفاع و حمله را در اختیار دارند و باید دید آنها می توانند با امتیاز گیری از پرسپولیس شگفتی خلق کنند یا نه!

سید جلال حسینی، مهدی طارمی و فرشاد احمد زاده به علت محرومیت قادر به همراهی پرسپولیس در این بازی نیستند و باید دید برانکو از پلی یانسکی بازیکن کروات در این بازی استفاده می کند یا نه!

بازی رفت دو تیم با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید.

شاهین حاج بابایی، رحیم شاهین، بابک عباسقلی زاده و سید مهدی مرجان زاده، تیم داوری این بازی را تشکیل می دهند و اسماعیل صفیری هم ناظر داوری است.

سپاهان- صنعت نفت آبادان

جدال شاگردان ویسی با برزیل ایران

تیم های فوتبال سپاهان و صنعت نفت آبادان از ساعت 15 در ورزشگاه نقش جهان به مصاف یکدیگر می روند.

شاگردان ویسی شانس زیادی برای قهرمانی در لیگ شانزدهم ندارند. براین اساس آنها تمام توان خود را برای کسب سهمیه آسیایی گذاشتند تا دل هواداران خود را شاد کنند.

تیم سپاهان هفته گذشته مقابل تیم استقلال خوزستان یک امتیاز گرفت و این هفته قصد دارد که با استفاده از میزبانی خود سه امتیاز این بازی را کسب کند تا جایگاهش را در جدول رده بندی ارتقا بدهد.

همچنین شاگردان ویسی قصد دارند که باخت بازی دور رفت مقابل صنعت نفت آبادان را در خانه خود جبران کنند.

در آن سوی میدان، تیم صنعت نفت آبادان هفته گذشته در خانه خود شکست سنگینی مقابل استقلال تهران متحمل شد. براین اساس این تیم قصد جبران شکست برابر آبی پوشان را دارد اما کار سختی مقابل تیم پرمهره سپاهان دارد.

شجاع خلیل زاده به علت محرومیت قادر به همراهی سپاهان در این بازی نیست.

روح اله شریفی، محمد رضا منصوری، حسن یوسفی و وحید صالحی، تیم داوری این بازی هستند و سعید بطحایی هم ناظر داوری این بازی است.

نفت تهران- استقلال خوزستان

شاگردان دایی به دنبال قطع نوار ناکامی

تیم های فوتبال نفت تهران و استقلال خوزستان از ساعت 15:30 در ورزشگاه تختی تهران به مصاف یکدیگر می روند.

شاگردان دایی چند هفته ای است که رنگ برد ندیده اند و همین موضوع باعث شده که از کورس رقابت با مدعیان قهرمانی خارج شوند.

براین اساس آنها قصد دارند از میزبانی خود نهایت استفاده را ببرند و نوار ناکامی های خود را مقابل آبی پوشان اهوازی قطع کنند اما کار سختی مقابل قهرمان فصل گذشته لیگ برتر دارند.

در آن سوی میدان، آبی پوشان اهوازی نشانی از قهرمان فصل گذشته ندارند و تاکنون نتوانستند انتظارات هواداران خود را برآورده کنند.

به هر حال شاگردان پورموسوی قصد دراند با کسب سه امتیاز این بازی وضعیت خود در جدول رده بندی را بهبود ببخشند.

بازی رفت دو تیم با نتیجه مساوی 2 بر 2 به پایان رسید.

پور موسوی سرمربی استقلال خوزستان به علت محرومیت باید از سکوها نظارگر بازی تیمش باشد.

محمد رضا فغانی، سجاد طوری، سید یعقوب حجتی و یاسر همرنگ، تیم داوری این بازی هستند و فریدون اصفهانیان هم ناظر داوری این بازی است.

فولاد خوزستان- سیاه جامگان

شاگردان خداداد عزیزی به دنبال راه فرار از انتهای جدول

دیدار دو تیم فوتبال فولاد خوزستان و سیاه جامگان ساعت 15:30 در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار می شود.

شاگردان سعداوی در دو بازی اخیر خود شکست خوردند و حالا قصد دارند با حمایت هواداران خود سه امتیاز این بازی را کسب کنند تا وضعیت خود را در جدول رده بندی بهبود ببخشند.

در آن سوی میدان، تیم سیاه جامگان وضعیت مناسبی در جدول رده بندی ندارد و جزء تیم های فانوس به دست است.

براین اساس شاگردان خداداد عزیزی به برد این بازی نیاز مبرم دارند تا از انتهای جدول رهایی یابند اما کار سختی در اهواز پیش رو دارند.

بازی رفت دو تیم با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

پیام حیدری، علیرضا ایلدروم، محمد عطایی و شاهو اصلانی، تیم داوری این بازی هستند و ابراهیم میرزا بیگی هم ناظر داوری این بازی است.

گسترش فولاد- ذوب آهن اصفهان

ذوبی ها به دنبال ماندن در کورس قهرمانی

تیم های فوتبال گسترش فولاد و ذوب آهن از ساعت 14:30 در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز به مصاف یکدیگر می روند.

شاگردان کمالوند هفته گذشته مقابل پرسپولیس شکست خوردند و اکنون برای جبران باخت هفته قبل پا به زمین مسابقه می گذارند

در آن سوی میدان، تیم فوتبال ذوب آهن برای ماندن در کورس مدعیان قهرمانی محکوم به برد این بازی است اما کار سختی در تبریز پیش رو دارد.

بازی رفت دو تیم با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

مسعود ابراهیم زاده و رضا خالقی فر به علت محرومیت قادر به همراهی تیم گسترش فولاد در این بازی نیستند و در سوی دیگر هم دانیال اسماعیلی فر بازیکن محروم تیم ذوب آهن است.

محمد رضا اکبریان به همراه کمک هایش آرمان اسعدی، یعقوب سخندان و سجاد وفا پیشه تیم داوری این بازی هستند و حاتم بک پور هم ناظر داوری است.

پدیده خراسان- سایپا تهران

شاگردان مهاجری به دنبال قطع نوار تساوی های متوالی

دیدار دو تیم فوتبال پدیده مشهد و سایپا ساعت 14:30 در ورزشگاه ثامن مشهد برگزار می شود.

شاگردان مهاجری چهار تساوی پیاپی در لیگ برتر فوتبال داشتند و اکنون آنها قصد دارند به روند تساوی های متوالی خود پایان بدهند و دل هواداران خود را شاد کنند.

در آن سوی میدان، نارنجی پوشان سایپا هفته گذشته با برد مقابل سیاه جامگان توانستند تا حدودی از وضعیت بحرانی خارج شوند. آنها قصد دارند این هفته هم مقابل تیم مشهدی به پیروزی دست یابند تا وضعیت خود را در جدول رده بندی ارتقا بدهند.

حسن اکرمی، حسن ظهیری، قهرمان نجفی و علی بانی، تیم داوری این بازی هستند و مسعود مرادی هم ناظر داوری این بازی است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 240899 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟