روایت دوبلور معروف از بیکاری جوانان هنرمند/ دوبله را حفظ کنیم

وی ادامه داد: من معتقدم در عرصه دوبله باید بیشتر جوان‌ها فعالیت کنند و به طور یقین فعالیت جوان‌ها همراه با تجربه پیشکسوتان باید صورت بگیرد و اگر صدای من در فیلمی شنیده نمی‌شود دلیل بر این نیست که من حضور ندارم بلکه ممکن است در آنجا و در گوشه‌ای از استودیو ضبط صدا ایستاده باشم.

ناصر ممدوح دوبلور

دوبلور نقش " خالد" در فیلم سینمایی Movie "محمد رسول الله" تصریح کرد: با اینکه جوان‌های حاضر در عرصه دوبله، جوان‌های بسیار خوبی هستند و از تحصیلات عالی برخوردارند، اما چون در رشته خودشان کار نیست و نمی‌توانند در آن زمینه فعالیت کنند به دوبله، سینما، تئاتر و دیگر زمینه‌ها روی می‌آورند.
 جوان‌هایی که هم اکنون به انجمن ما یعنی انجمن گویندگان و سرپرستان گفتار فیلم وارد شده‌اند، افرادی بسیار مستعد هستند و من آینده خوبی برای آن‌ها پیش بینی می‌کنم به شرط اینکه کاری هم برای انجام دادن وجود داشته باشد.
مدیر دوبلاژ کارتون "سندباد" ادامه داد: هم‌اکنون تعداد کارهایی که دوبله می‌شود به مراتب کمتر از تعداد گویندگان فیلم است و امیدوارم جوانان عرصه دوبله بتوانند این عرصه را حفظ کنند و چرخ آن را به خوبی بچرخانند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 279996 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟