افتتاح آزاد راه کنارگذر جنوبی تهران در پاییز  99 /  کاهش 110 دقیقه‌ای تردد وسایل نقلیه سبک

محمد اسلامی در حاشیه بازدید از آزادراه غدیر( کنارگذر جنوبی تهران) اظهار کرد: این آزادراه و افتتاح آن سهم بزرگی در جابجایی بار ترافیک در اتوبان تهران - قزوین و از طرف دیگر اتوبان امام رضا (ع) به سمت مشهد مقدس برعهده خواهد داشت.

وی افزود: این آزادراه با حدود 160 کیلومتر از جمله پروژه هایی است که مردم آثار افتتاح آنرا حس خواهند کرد و نقش موثری در زندگی آنها خواهد داشت.

وی ادامه داد: قطعا مردمی در مسیر هستند و کسانی که از استان البرز و این آزادراه عبور خواهند کرد متوجه خواهند شد که به چه میزان این مسیر از بار ترافیکی کم خواهد کرد تا رفت و آمد آسانتر و ایمن‌تری را داشته باشند.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه تمام تلاش ها به شکلی است که این آزادراه در پاییز امسال و با حضور ریاست جمهوری به بهره برداری برسد، تصریح کرد: این پروژه در چارچوب زمانبندی مصوب و با این شرایط سخت اقتصادی کشور به واسطه تحریم ها و همچنین کرونا در پاییز امسال افتتاح خواهد شد.

اسلامی با اشاره به تلاش همه دست اندرکاران این پروژه و راندمان بالای پیشرفت 50 درصدی آن در ٢ سال اخیر افزود: با افتتاح آزادراه غدیر از لحاظ عبور و مرور برای ترافیک سبک سواری 110 دقیقه و برای کامیون 90 دقیقه مسیر کوتاه‌تر خواهد شد.

وی اعتبار به روز این پروژه را 4000 میلیارد تومان اعلام کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟