"چند درصد مشترکان "تهرانی مشمول برق رایگان هستند؟

به گزارش رکنا، رامین پوریا با اشاره به اینکه این اطلاعات اولیه بدست آمده از وضعیت مصرف برق در بخش خانگی تهران بزرگ است، گفت: از بین این ۱۵ درصد باید خانه‌های خالی و فصلی شناسایی و خارج شوند، زیرا این واحدهای مسکونی شامل دریافت خدمات برق امید نخواهند شد. طبق پیش بینی انجام شده با اجرای طرح برق امید در بخش خانگی بیش از ۱۰ درصد میزان برق مصرفی کاهش خواهد یافت. هدف از اجرای طرح برق امیدا اصلاح الگوی مصرف است که با کمک مشترکان محقق خواهد شد.
پوریا با اشاره به اینکه برای اجرای طرح برق امید و تحقق هدف گذاری انجام شده، ۴ مرحله انجام می‌شود ادامه داد: شناسایی شرایط مصرف، اطلاع رسانی درخصوص مصرف برق، تعیین راهکارهای کاهش مصرف و ارائه این راهکارها به مشترکان برق بخش‌های تعیین شده برای اجرای طرح امید است.
وی با بیان اینکه مشترکان برق به کم مصرف، خوش مصرف و پرمصرف تقسیم می‌شوند افزود: مشترکان کم مصرف در ایام گرم کمتر از ۱۰۰ کیلووات ساعت و در ایام غیر گرم تا ۸۰ کیلووات ساعت برق مصرف می‌کنند که این گروه شامل دریافت خدمات برق امید هستند.
مدیردفترمدیریت مصرف شرکت توزیع برق تهران بزرگ گفت: مشترکان خوش مصرف الگوی مصرف که شامل ۳۰۰ کیلووات ساعت در ایام گرم و ۲۰۰ کیلووات ساعت را رعایت می‌کنند و مشترکان پرمصرف نیز بیش از این اعداد برق مصرف می‌کنند.
پوریا با بیان اینکه هم اکنون ۵۰ درصد مشترکان خانگی خوش مصرف و ۳۵ درصد پرمصرف هستند اظهار داشت: در هفته آینده روش‌های کاهش مصرف برای مشترکان پرمصرف اطلاع رسانی می‌شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 621262 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟