قیمت مرغ در تهران کاهش یافت + جزئیات

قیمت مرغ / «رضا سالمی» روز جمعه افزود:‌ این طرح با هدف ثبات قیمت مرغ منجمد از طریق توزیع گسترده آن در میادین میوه و تره‌بار، فروشگاههای زنجیره‌ای، تعاونی ادارات دولتی و سایر ‌فروشگاه‌ها اجرا شد.

وی اظهار داشت: بر اساس این طرح، مرغ منجمد را کیلویی ۱۴ هزار تومان از درب سردخانه‌ها تحویل و به مراکز عرضه می‌دهیم تا کیلویی ۱۵ هزار تومان در اختیار مردم قرار گیرد.

مدیرکل امور دام استان تهران درباره عرضه گوشت گرم مرغ نیز اظهار داشت: قیمت مرغ گرم کیلویی ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان مصوب شده است و از شهروندان می خواهیم بیشتر از این قیمت خرید نکنند.

به گفته وی مرغ گرم بیشتر از کیلویی ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان گران‌فروشی محسوب می‌شود و بازرسان اصناف باید جلو این گرانفروشی احتمالی را بگیرند.

سالمی خاطر نشان کرد: عرضه گسترده مرغ منجمد برای پایداری قیمت مرغ گرم و منجمد در استان تهران ادامه دارد و طبق بررسی‌های انجام شده قیمت مرغ منجمد حدود ۲ هزار تومان طی یک ماه گذشته در تهران ارزان شده است.

وی یادآور شد: فروشگاه‌های زنجیره‌ای و همچنین اصناف و تعاونی‌ها می‌توانند با مراجعه به اداره‌کل پشتیبانی امور دام استان تهران، حواله عرضه مرغ منجمد با قیمت ۱۴ هزار تومان را دریافت کنند.

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان تهران تاکید کرد: در اواخر تابستان شاهد نوسان در قیمت مرغ و تخم‌مرغ بودیم که با عرضه گسترده این کالاهای پرتقاضا به نوعی به ثبات قیمت دست یافتیم.

به گفته وی مرغ به اندازه کافی در سردخانه‌های استان تهران ذخیره‌سازی شده‌است و محدویتی در عرضه وجود ندارد؛ همچنین تمامی فروشگاه‌های عرضه در سطح استان می‌توانند عرضه مرغ منجمد را به صورت متداول انجام دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 621543 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟