حجم ویدیو: 6.40M | مدت زمان ویدیو: 00:01:00

ایستگاه های قطار یا مترو جز مکان های عمومی و پر ازدحامی به شمار می روند که لازم است والدین در هنگام حضور در آن بیشتر مراقبت فرزندان خردسال و کم سن و سال خود باشند. هر گونه سهل انگاری در مراقبت از کودکان در چنین مکان هایی می تواند منجر به حوادث Accidentsغیرمنتظره ای شود. مانند اتفاقی که به تازگی در یکی از ایستگاه های قطار چین رخ داد.
اتفاق عجیبی که در اوائل این ماه در گیت بازرسی ایستگاه قطار شهر " شانگ شان" واقع در استان گوآنگ دونگ رخ داد تبدیل به سوژه داغ رسانه های محلی چین شد. پرسنل بازرسی حاضر در این ایستگاه قطار هنگامی که مشغول اسکن وسائل مسافران بودند ناگهان با صحنه ای باورنکردنی مواجه شدند. یک مورد عجیب که روی صفحه نمایشگر دستگاه ایکس ری نمایان شده بود تعجب آنها را برانگیخت. این مورد که دستگاه ایکس ری آن را نشان می داد یک پسر خردسال بود که پس از لحظاتی از داخل دستگاه بیرون آمد. پرسنل بازرسی ایستگاه قطار در حالی که کاملا مات و مبهوت شده بودند نظاره گر این پسر بودند که از دستگاه ایکس ری خارج می شد.
ظاهرا او که به همراه پدرش به این ایستگاه قطار مراجعه کرده بود در مقابل دستگاه ایکس ری ناگهان ناپدید شد. پدر این کودک که بخاطر مفقود شدن عجیب پسرش کاملا متحیر بود ناگهان او را در حالی که از دستگاه ایکس ری خارج می شد مشاهده کرد. هنوز مشخص نیست که این پسر خردسال چگونه در مقابل چشمان پدرش و پرسنل بازرسی وارد دستگاه بازرسی شده بود.
گفتنی است؛ این حادثه Incident در حالی خبرساز می شود که وقوع حادثه ای مشابه امسال در ایستگاه قطار شهر " دانگوآن" واقع در استان گوآنگ دونگ چین خبرساز شده بود. یک زن که بیم آن را داشت ساک دستی او در داخل دستگاه ایکس ری ربوده شود در تصمیمی عجیب اقدام به ورود به دستگاه ایکس ری کرده بود.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

کدخبر: 427801 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟