عادت خطرناکی که مرد جوان را مبتلا به سرطان کرد + عکس

بدون شک سلامتی Health هر فردی برای او در اولویت قرار دارد. یکی از عادت های خطرناکی که امروزه به سلامتی ها میلیون ها نفر در جهان آسیب زده است مصرف غذاهای آماده یا فست فود است. به تازگی یک مرد جوان اهل "جیانگ سو" چین که از ناراحتی معده رنج می برد پس از مراجعه به پزشک Doctor و انجام آزمایش مشخص شد به سرطان معده پیشرفته مبتلا شده است. بنا به ادعای پدر "وونگ" عادت ناسالم غذایی پسرش موجب ابتلای او به سرطان شد.

پدر وونگ در گفتگو با یکی از رسانه های محلی چین گفت که پسرش سخت کار می کرد تا آینده درخشانی را برای خودش بسازد. این سختکوشی موجب شد تا او از سلامتی خود غافل شود و به دلیل زمان اندکی که برای صرف غذای سالم داشت اکثر اوقات از فست فود استفاده می کرد. وونگ همیشه عادت داشت دیر بخوابد و اکثر شب ها را با دوستانش در رستوران ها می گذراند.

این مرد 51 ساله در این باره گفت : " در طول سال شاید پسرم حدود 200 روز را از غذای فست فود استفاده می کرد. من و مادرش تلاش کردیم تا او را ترغیب به ترک عادت خطرناکش کنیم اما او اعتنایی نمی کرد. متاسفانه باید بگویم اکثر جوانان امروزی نسبت به سلامتی خود بی اعتنا هستند."

بنا به گفته پدر این جوان حدود 6 ماه پیش علائم اولیه بیماری پسرش مانند سوء هاضمه، درد معده و نفخ شروع شد اما او نسبت به آن توجهی نکرد. این مرد جوان فکر می کرد این علائم تنها نوعی ناراحتی معده است که با مصرف چند دارو رفع خواهد شد.

سرانجام درد شدید معده موجب شد این پسر جوان به پزشک مراجعه کند و پس از آزمایش مشخص شد او به سرطان معده پیشرفته مبتلا شده است. "لئو جیانوی"، پزشک بیمارستان سرطان جیانگ سو با تاکید بر اینکه سن ابتلا به سرطان بسیار پایین آمده است گفت ظرف پنج ماه گذشته بیمار دیگری که حدود 25 سال داشت پس از آزمایش مشخص شد که به بیماری سرطان معده مبتلا است. این پزشک راهکار کاهش خطر مبتلا به این بیماری کشنده را توجه به عادات غذایی، خواب منظم و پرهیز از رفتن دیرهنگام به رختخواب، کاهش استرس و توجه به علائم اولیه این بیماری دانست.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

فیلم لحظه حمله تروریستی در اهواز

سخنگوی سپاه پاسداران: جریان الاهوازیه عامل حمله تروریستی در اهواز است

فوری / تیراندازی مجدد در محل حادثه تروریستی اهواز + فیلم

اولین تصاویر از حمله تروریستی به رژه نیروهای مسلح اهواز + فیلم

اولین فیلم از حمله تروریستی به رژه نیروهای مسلح در اهواز + فیلم

فوری / حمله تروریستی به مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز+ فیلم

روحانی از پرسه زنی دختران و پسران نذری بگیر در ایام عزاداری انتقاد کرد!

این فیلم تمام ایرانیان را در دنیا تکان داد / چه بلایی بر سر سمیه در کمپ منافقین آمد

حمید و 2 فرزندش قربانی عشوه زنانه ناهید شد!

مرد کلاردشتی زنش را از پشت بام به کوچه پرت کرد / زن بی نوا در دم جان باخت

عروس جوان را در بیمارستان مشهد گرو نگه داشته اند / او از یک حادثه دلخراش نجات یافته است + عکس

قاتلی که خودش را جای مقتول معرفی کرد ! + عکس دادگاه تهران

تجاوز به عروس های جوان هنگام مشاوره زناشویی در اتاق مشاور + عکس

پدر داماد عاشق عروسش شد و به او تجاوز کرد!

کدخبر: 413865 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟