دستگیری سارق انبار‌های تجاری در باغ فیض

 سردار محمد گودرزی گفت: با وقوع سرقت یک دستگاه تصفیه خانه در محدوده باغ فیض غرب تهران، رسیدگی به موضوع سریعاً در دستور کار تیمی زبده از ماموران کلانتری ۱۴۰ این محله قرار گرفت و با توجه به اهمیت موضوع، عوامل این یگان وارد عمل شدند.

این مقام انتظامی افزود: پس از حضور ماموران در محل مشخص شد سارق خود را مامور تصفیه خانه معرفی نموده و وارد کارگاه تصفیه شده است.

رئیس پلیس پیشگیری تهران گفت: ماموران با تحقیقات محلی در محدوده جغرافیای جرم و استفاده از بانک اطلاعاتی مجرمان سابقه دار هویت و مخفیگاه متهم که فردی حدوداً ۲۴ ساله بود شناسایی کردند که در ادامه نیز مشخص شد وی از افراد سابقه‌دار بوده و حدوداً ۴ ماه قبل از زندان آزاد شده است.

­

سردار گودرزی افزود: تیم عملیات پس از دریافت این اطلاعات مهم بلافاصله در محل حاضر شدند و متهم را در یک عملیات منسجم دستگیر کردند که در بررسی‌های اولیه، مقادیر زیادی اموال مسروقه شامل؛ ۲۰۰ متر سیم مسی، ۳ عدد شیر آب ۵۰ کیلوگرمی و ۵ دستگاه گوشی موبایل سرقتی به ارزش ۳۰۰ میلیون تومان از مخفیگاه موردنظر که یک انبار متروکه بود، کشف شد.

­

این مقام انتظامی گفت: متهم پس از انتقال به کلانتری باغ فیض در تحقیقات ابتدایی به ۱۵ فقره سرقت دیگر اعتراف کرد و پس از تکمیل پرونده به مرجع قضایی اعزام شد.

کدخبر: 924074 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟