با عجیب ترین مرد دنیا آشنا شوید / او مار زنده را از دماغ میخورد!

به گزارش رکنا از خوزستان، گینسی‌ها در طول سال‌های حیاتشان آن‌قدر اتفاق‌های خارق‌العاده و باورنکردنی دیده‌اند که حالا دیگر خیلی از رکوردشکنی‌ها به نظرشان معمولی است!  با تمام این تفاسیر هرچیزی که صفت «ترین» به خودش بگیرد باز هم یک رکورد به حساب می‌آید.

مرد ماری

این وسط بعضی از گینسی‌های سابق هم به فکر می‌افتند وضعیت رکوردهایشان را پیگیری کنند؛ مانوهاران هندی از این آدم‌هاست.

نتیجه پیگیری‌های مانوهاران یک جمله است: «هنوز هیچ کسی روی دست او بلند نشده!» و این یعنی مانو هنوز رکورددار است و می‌تواند تا سال‌های سال خیالش راحت باشد که کسی هوس شکستن رکوردهای عجیب و البته به عقیده خیلی‌ها ناخوشایند او به سرش نمی‌زند!

اگر فکر می‌کنید کسی می‌تواند روی دست این آقای هندی بلند شود به این عکس‌ها به خوبی نگاه کنید و به این سؤال پاسخ بدهید؛ چند نفر را می‌شناسید که بخواهند عبور یک مار زنده از دهان و بینی‌شان را تجربه کنند؟

مانو شعبده‌بازی‌های ماری خود را از سن ۱۳سالگی آغاز کرده است و اکنون در دنیا تنها کسی است که می‌تواند این کار تهوع‌آور را انجام دهد و نامش را در کتاب گینس ثبت کند؛ خیلی‌ها او را به خاطر کار غیربهداشتی‌اش مورد حمله قرار می‌دهند.

مرد ماری

او برای سرگرم کردن دوستان و آشنایانش مارهای مختلفی را از راه دهان وارد بینی خود کرده است که در میان آنها تخصص او در زمینه مار کبرا ست اما آرزوی او این است که روزی بتواند مار پیتون زنده‌ای را از مجاری تنفسی خود رد کند و آن وقت یک کاری که به قول خودش ماندگار خواهد بود را انجام دهد.

کدخبر: 978194 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟