سردار " سید محمد صالحی " درباره جزئیات این خبر عنوان داشت: در راستای مبارزه همه جانبه با جرایم اقتصادی ، کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی استان خوزستان با اشراف اطلاعاتی و اقدامات تخصصی، از تصرف غیر قانونی اراضی دولتی توسط فردی سودجو مطلع و موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت.

به گزارش رکنا، وی افزود: با پیگیری و تلاش کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی و انجام تحقیقات لازم مشخص شد، فرد سودجو اقدام به تصرف غیر قانونی یک قطعه زمین به مساحت 320 هزار متر مربع از اراضی دولتی کرده است.

فرمانده انتظامی استان خوزستان با اشاره به این که با هماهنگی مراجع قضائی متهم دستگیر و زمین موصوف خلع ید شد، تصریح کرد: کارشناسان ارزش زمین تصرف شده را بالغ بر 96 میلیارد ریال برآورد کردند.

سردار صالحی در پایان خاطرنشان کرد: پلیس امنیت اقتصادی با هرگونه تصرف و ساخت و ساز غیر قانونی در اراضی ملی و دولتی به صورت قاطع برخورد می کند و کوچک ترین اغماضی نخواهد داشت، همچنین از تمامی هم استانی ها درخواست کرد: در صورت اطلاع از هرگونه دست اندازی و تصرف غیر قانونی اراضی ملی توسط افراد سودجو، مراتب را در اسرع وقت به پلیس110 اطلاع دهند.

خبرنگار انتظامی علی رنجکش

کدخبر: 768378 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟