برخورد قاطعانه پلیس با خرده فروشان موادمخدر اهواز

سرهنگ "سعید داراب‌نیا" با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای اجرای تدابیر فرمانده انتظامی استان خوزستان در خصوص ارتقاء احساس امنیت اجتماعی و تشدید برخورد با خرده فروشان مواد مخدر به منظور حفظ آسایش و آرامش شهروندان، طرح پاکسازی نقاط آلوده و برخورد قاطع با خرده فروشان و توزیع کنندگان موادمخدر درشهرک رزمندگان شهرستان اهواز به مرحله اجرا در آمد.

به گزارش رکنا، وی با بیان اینکه در این طرح از 12 باب منزل و پاتوق فروش مواد مخدر با هماهنگی مقام قضائی بازرسی بعمل آمد، افزود: در اجرای این طرح 4 نفر خرده فروش موادمخدر شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی دستگیر کردند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان خوزستان تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه آنان مقدار 520 گرم تریاک، 11 گرم شیره تریاک، 180 گرم سوخته تریاک، 2 گرم هروئین، 98 گرم حشیش، مقادیری موادمخدر صنعتی، 3 حقه وافور و یک دستگاه ترازوی دیجیتالی کشف شد.

سرهنگ داراب‌نیا با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی داده شدند، به شهروندان توصیه کرد: هرگونه موارد مشکوک در رابطه با اقدامات مجرمانه افراد خلافکار را بلافاصله از طریق مرکز فوریت های پلیس 110 اطلاع داده تا نسبت به شناسایی و دستگیری آنان در اسرع اقدام شود.

علی رنجکش

کدخبر: 743790 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟