2 هزار قبضه سلاح غیرمجاز در خوزستان کشف شد + عکس

سردار "سید محمد صالحی"رئیس پلیس استان خوزستان در خصوص مبارزه بی امان با دارندگان سلاح غیر مجاز ، اظهار داشت: از آنجایی که وجود سلاح غیرمجاز از عوامل بسترساز جرایم خشن در سطح جامعه است و جرائمی از قبیل سرقت‌های مسلحانه، تیراندازی‌های غیرمجاز، قتل های مسلحانه و غیره را بدنبال دارد لذا نیروی انتظامی با جدیت هرچه تمامتر با دارندگان سلاح و مهمات برخورد قطعانه خواهد داشت.

کشف سلاح و مهمات

به گزارش رکنا، وی با بیان اینکه در سال جاری 84 درصد وقوع تیراندازی‌های غیر مجاز کشف شده، افزود: پلیس امنیت عمومی با همکاری سایر یگان‌های انتظامی و با کار اطلاعاتی و تلاش‌های مستمر شبانه روزی در سطح استان طی 5 ماه گذشته قریب به ۲ هزار قبضه انواع سلاح شکاری و جنگی را کشف و تعداد یک هزار و 344 نفر از عاملان تیراندازی‌ها و دارندگان سلاح غیر مجاز را شناسایی و دستگیر کردند.

سردار صالحی رئیس پلیس استان خوزستان تصریح کرد: کشف سلاح جنگی ما در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته ۴۸ درصد افزایش داشته و حدود ۵۸ هزار انواع فشنگ جنگی از قاچاقچیان کشف و ضبط شده است.

سردار صالحی در پایان خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد ۲۳ باند قاچاق سلاح و مهمات غیرمجاز در سطح استان شناسایی و متلاشی گردیده و در این رابطه تعداد ۵۸ نفر از قاچاقچیان دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

بازدید فرمانده انتظامی استان و رئیس کل دادگستری خوزستان از کشفیات 5 ماهه سلاح و مهمات در استان

سردار "سید محمد صالحی" و حجت الاسلام والمسلمین صادق مرادی رئیس دادگستری استان با حضور در معاونت اجتماعی از کشفیات 5 ماهه سلاح و مهمات پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان بازدید کردند.

علی رنجکش

کشف سلاح و مهمات

کشف سلاح و مهمات

کشف سلاح و مهمات

کشف سلاح و مهمات

کشف سلاح و مهمات

کشف سلاح و مهمات

 

کدخبر: 715373 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟