دستگیری کلاهبردار فروشنده داروی لاغری در اینستاگرام

سرپرست اداره تشخیص و پیشگیری پلیس فتا استان خوزستان ضمن تشریح این خبر اظهار داشت: چندی پیش خانمی با در دست داشتن دستور قضایی به این پلیس مراجعه کرد و مدعی شد که در اینستاگرام از صفحه‌ای که اقدام به فروش انواع داروی لاغری می‌کرد یک پکیج‌ لاغری خرید کرده و مبلغ آن را به حساب فروشنده واریز کردم که دیگر پاسخگوی اینجانب نبوده و سیم‌کارت خود را خاموش کرده است.

به گزارش رکنا، این مقام انتظامی بیان داشت: پس از ثبت اظهارات شاکی پرونده به اداره مبارزه با جرائم پلیس فتا استان خوزستان ارجاع شده و در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت و پس از بررسی‌های بعمل آمده توسط کارشناسان متهم شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی، در محل سکونت خود دستگیر شد.

سرپرست اداره تشخیص و پیشگیری پلیس فتا خوزستان تصریح کرد: شهروندان دقت کنند که فروش هرگونه دارو و از جمله محصولات لاغری در فضای مجازی ممنوع بوده و با متخلفان برخورد قضایی صورت خواهد گرفت .

وی با بیان اینکه متهم به جرم خود اعتراف کرده است ، گفت: پس از تکمیل پرونده، فرد کلاهبردار جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع داده شد.

این مقام مسئول به شهروندان توصیه کرد: در فضای مجازی خریدهای خود را از سایت‌هایی که دارای نماد اعتماد الکترونیک هستند انجام دهید و تا آنجا که می‌توانید به‌ دنبال گزینه پرداخت در محل باشید و در صورت مشاهده موارد مشکوک موضوع را با پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir  در بخش فوریت‌های پلیسی در میان بگذارند.

کدخبر: 714659 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟