دوربین مداربسته همسایه دست دزد جوان را رو کرد + عکس

سرهنگوحسین زلقی رئیس پلیس آبادان درگفتگوی اختصاصی باخبرنگار رکنا گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از منازل شهروندان آبادانی موضوع جهت شناسایی ودستگیری سارق یاسارقین بصورت ویژه در دستور کار پلیس آبادان قرار گرفت.

به گزارش رکنا، که در این راستا مامورین دایره تخصصی تجسس کلانتری۱۵احمد آباد آبادان  برای انجام تحقیقات تکمیلی و میدانی عازم محلهای وقوع سرقت شدند.

که در به بررسی صحنه سرقت مامورین متوجه شدند ساختمان مجاور مجهز به سیستم دوربین مداربسته و دارای زاویه دید به محل سرقت است.

در بازبینی تصاویر دوربین مداربسته و بهره‌گیری از شیوه‌های نوین و علمی کشف جرم موفق شدند هویت سارق که از مجرمان حرفه‌ای و سابقه‌دار بود، شناسایی و پس از هماهنگی بامقام قضایی  متهم را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

متهم در بازجویی‌هافنی  با توجه به دلایل و قراین موجود لب به اعتراف گشود و عنوان کرد به ‌دلیل مصرف مواد مخدر و اعتیاد و برای تأمین هزینه مصرف مواد و مایحتاج زندگی به‌تنهایی اقدام به سرقت میکرده و اموالهای مسروقه را پس از سرقت به فردی ناشناس  فروخته است.

سرهنگ زلقی گفت متهم  پس از اعتراف صریح به چندفقره سرقت ازمنازل وتشکیل  پرونده به دادسرای معرفی شد  و به دستور مقام قضائی، متهم برای کشف سرقت‌های احتمالی در اختیار پلیس آگاهی آبادان قرار دارد و تحقیقات همچنان ادامه دارد.

علی رنجکش

سارق

سارق

کدخبر: 714170 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟