قیمت انواع پژو 206 در بازار آخرین روز هفته دوم آذر ماه 99

قیمت خودرو / در میان محصولات ایران خودرو نیز دو خودرو پرطرفدار این شرکت یعنی 206 تیپ 2 و تیپ 5 که چهارشنبه رشد قیمت داشته اند؛ امروز روند نزولی را تجربه کردند، به طوریکه پژو 206 تیپ 2 دیروز با 4 میلیون تومان کاهش، 195 میلیون تومان و تیپ 5 نیز با 10 میلیون تومان افت با قیمت 250 میلیون تومان در بازار معامله شد.

قیمت محصولات ایران خودرو در بازار

سایر محصولات این دو خانواده نیز دیروزدر بازار افت قیمت را تجربه کردند؛ با این حال سمند ال ایکس‌جهت مخالف را در پیش گرفت و نسبت به روز پیش از آن افزایش 10 میلیون تومانی قیمت را ثبت کرد، اما در خصوص دو خودرو «سمند ال ایکس با موتور EF7 » و «سورن » به دلیل عدم عرضه امکان کشف قیمت آنها در بازار وجود نداشت.

در میان محصولات پرتیراژ ایران خودرو محصولاتی مانند« پژو 206 تیپ 2»، ، « پژو 206 تیپ 5»، « پژو 206 صندوقدار»، « سمند LX »قرار دارند که توانسته اند نظر خریداران را به خود جلب کنند.

با ارزیابی بازار خودرو می توان گفت «پژو 206 صندوقدار» دیگر محصول خانواده 206 که بیش از همه تاکنون توانسته نظر خانواده ها را به خود جلب کند دیروز در بازار با محدوده قیمتی 245میلیون تومان قیمت خورد و 7 میلیون تومان ارزان تر از روز پیش از ان در بازار خرید و فروش شد.

اما از خانواده سمند نیز دیروز تنها امکان خرید « سمندLX » در بازار مهیا بود و این خودرو برخلاف سایر محصولات در بازار با افزایش 10 میلیون تومانی قیمت در بازار 180 میلیون تومان معامله شد. به گفته فعالان بازار خودرو کاهش عرضه محصولات این خانواده شاید دلیل افزایش قیمت این خودرو در بازار بوده است. آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 635964 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟