جایگزین مدل V70 با تغییراتی کم اما زیبا نمایان شد

به گزارش رکنا، خودروی Volvo V90 یکی از جدیدترین اتومبیل‌های شرکت ولوو است که به جهت جایگزینی برای V70 ساخته شد. این خودرو در کنار اتومبیل‌هایی مانند XC60 و کراس‌اوور XC90 معرف طراحی جدید و زیبای شرکت ولوو هستند. حالا پس از گذشت سه سال از عمر V90 شرکت ولوو تصمیم گرفته تا یک تغییری به خط تولید V90 خود بدهد.

تغییرات انجام شده بر روی V90

اخیرا تصاویری توسط عکاسان جاسوس منتشر شده که نشانگر تغییرات کوچک این مدل جدید هستند. این خودرو قرار است در زمان انتشار رسمی از طراحی جدیدی در قسمت پایینی سپر جلو برخوردار شود. دریچه هوا و تنفس فن پایینی نیز تغییراتی به خود دیده که محلی متفاوت برای قرار گیری چراغ مه شکن است. قسمت جلویی خودرو نسبت به گذشته از طراحی لطیف‌تری برخوردار است.

تصاویر منتشر شده از جدیدترین خودروی ولوو

مابقی قسمت‌های جلوی خودرو همانند مدل‌های پیشین به نظر می‌آیند. چراغ‌ها نیز مانند گذشته از گستردگی و پهنای مشابه‌ای برخوردارند. بدنه خودرو نیز تا میزان قابل توجه‌ای همانند مدل پیشین طراحی شده، هرچند منتقدین بر این عقیده هستند که مدل نهایی با تغییرات بیشتری عرضه خواهد شد. لازم به ذکر است که این خودرو از مدل پیشن خود از طراحی برجسته‌تر و سه بعدی بهره می‌برد. متاسفانه تصاویری از داخل کابین خودرو منتشر نشده، اما انتظار می‌رود تغییرات مانند قسمت خارجی کوچک و نامحسوس باشند. این امکان وجود دارد که شرکت ولوو قابلیت‌های فناوری خودرو را کمی بیشتر به امکانات اندرویدی ارتقا دهد.

تصاویر منتشر شده از جدیدترین خودروی ولوو

همچنین بر طبق شایعات منتشر شده در سال ۲۰۱۸ درباره مدل الکترونیک XC40، انتظار می‌رود این خودرو نیز از سیستم کمک راننده هوشمند برخوردار شود. از دیگر امکانات احتمالی می‌توان به ترمز خودکار امنیت شهری و اخطار درباره مسیر جاده اشاره کرد. مابقی تغییرات انتظار می‌رود که در زیر کاپوت و قسمت فنی صورت گیرد. گفته می‌شود این خودرو قرار است به یک سیستم ترمز جدید مانند مدل XC90 مجهز شود. به گفته برخی منابع خبری شرکت ولوو در نظر دارد تا خودروی ارتقا یافته خود را تا قبل از پایان سال ۲۰۲۰ به دنیا معرفی کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

تصاویر منتشر شده از جدیدترین خودروی ولوو

کدخبر: 542199 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟