جنگ هیوندای و کیا در ارزان فروشی !

 بدون شک معرفی دو خودروی شاسی بلند کاملا جدید "هیوندای پلیساید" و همچنین خودروی "کیا تلوراید" جزو بزرگ ترین خبرهای سال گذشته بود.

 به گفته منابع خبری، خودروی شاسی بلند هیوندای پلیساید در مدل پایه خود به قیمت 31 هزار و 550 دلاری در بازار ایالات متحده آمریکا عرضه می شود، این درحالیست که شما با پرداخت حدود 140 دلار هزینه کمتر نسبت به خودروی کیا تلوراید در مدل پایه آن صاحب یک خودروی شاسی بلند کره ای با کیفیت بسیار خوبی می شوید.

 بدون در نظر گرفتن تریم های مختلف برای مشتریان، تمامی مدل های شاسی بلند هیوندای پلیساید با موتور 3.8 لیتری شش سیلندر 291 اسب بخاری وگشتاوار 355 نیوتن متری به مشتریان عرضه می شود که برای دریافت و انتقال این نیرو به سمت چرخ های محرک اتومبیل از جعبه دنده 8 سرعته اتوماتیک استفاده شده است.

 نکته جالب تر اینجاست که برای خرید نسخه "لیمیتد" از شاسی بلند هیوندای پلیساید، نیاز است که مشتریان هزینه 46 هزار و 400 دلاری پرداخت کنند، این درحالیست که نسخه فول آپشن کیا تلوراید با تمامی امکاناتی که در اختیار کاربران قرار می دهد، قیمت نهایی 50 هزار و 755 دلاری خواهد داشت که باز هم خرید نسخه فول آپشن هیوندای پلیساید برای مشتریان به صرفه تر خواهد بود، مگر اینکه شرکت خودروسازی کیا در نسخه فول آپشن شاسی بلند خود امکانات بسیار بهتر و جذاب تری به مشتریان خود ارائه دهد.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 483275 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟