جزئیات بازداشت دخترانی که در قم کشف حجاب عامدانه کردند + فیلم هشدار

به گزارش رکنا به نقل از تسنیم، افراد خاطی طی عملیات‌های مختلف‌ شناسایی، دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند. برخی از این افراد اقدام به کشف حجاب عامدانه در سطح شهر و تهیه فیلم از این اقدام و ارسال به شبکه های معاند کرده بودند.

برخی دیگر نیز با انجام چالش‌های اینستاگرامی ‌اقدام به تهیه فیلم از این حرکات و منتشر کردن آن در فضای مجازی کرده بودند.

برخورد قاطع با کشف حجاب سازمان‌یافته در قم/ هنجارشکنان زیر ذر‌ه‌بین قانون! + فیلم

 افرادی که بعداز ایام اغتشاشات سال 1401 اقدام به حرمت‌شکنی، بی‌عفتی و ولنگاری در سطح شهر قم کرده و فیلم آن را در فضای مجازی منتشر کرده بودند طی عملیات های مختلفی از سوی نهادهای امنیتی در این مدت شناسایی و دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

برخی از این افراد اقدام به کشف حجاب عامدانه در سطح شهر و تهیه فیلم از این اقدام و ارسال به شبکه های معاند کرده بودند.

برخی دیگر نیز با انجام چالش های اینستاگرامی که مروج فساد و بی‌اخلاقی و بی‌بندوباری بوده و همچنین در ایام اغتشاشات سال گذاشته همسو با جریانات ضد مردم ایران بودند، اقدام به تهیه فیلم از این حرکات و منتشر کردن آن در فضای مجازی کرده بودند.

همچنین برخی از این افراد نیز در قالب فعالیت در زمینه مدلینگ و بلاگراستایل با نادیده گرفتن قانون، اقدام به ترویج بی حجابی و ولنگاری و سبک زندگی‌های مخرب در فضای کرده بودند.

مطابق قانون، انتشار محتوای خلاف اخلاق که منجر به جریحه دار شدن عفت عمومی جامعه شود، جرم تلقی شده و متهم مطابق با قانون 640 قانون مجازات اسلامی به 3 ماه الی یک‌سال حبس محکوم می شود.

کدخبر: 965079 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟