نخستین جلسه بازپرسی از عاملان قتل داریوش مهرجویی + عکس

 صبح دیروز نخستین جلسه بازپرسی از چهار متهم پرونده قتل داریوش مهرجویی و همسرش وحیده محمدی فر در دادگستری البرز برگزار شد و متهمان جزئیات قتل را تشریح کردند.

این در حالی است که باغبان سابق ویلای مهرجویی و سه همولایتی‌اش به اتهام قتل بازداشت شده‌اند و متهم اصلی همچنان انگیزه خود را از قتل اختلاف مالی و تسویه حساب شخصی عنوان کرده است.

روز گذشته سردار سعید منتظر المهدی سخنگوی فراجا گفته بود بعد از کشف این پرونده توسط پلیس، پرونده به دستگاه قضا ارجاع و تمامی امور از جمله اطلاع‌رسانی در این خصوص از طریق قوه قضائیه خواهد بود.
وی همچنین درباره حضور رسانه‌ها در صحنه جرم توضیح داد: حضور خبرنگاران در صحنه بازسازی جرم با صدور مجوز مقام قضایی قابل انجام است و این موضوع ارتباطی به فراجا نداشت.

سخنگوی پلیس با بیان اینکه تمامی مدارک و مستندات متهمان تحویل دستگاه قضا شد، عنوان داشت: بنابر اعلام وزارت کشور مقرر شد هرگونه اطلاع‌رسانی در خصوص این پرونده پس از تحویل متهمان (پنجشنبه هفته گذشته) از طریق قوه قضائیه انجام پذیرد. داریوش مهرجویی و همسرش وحیده محمدی فر شامگاه شنبه ۲۲ مهر ماه جاری در ویلای شخصی خود واقع در زیبادشت فردیس به قتل رسیدند.

منبع: ایران

کدخبر: 938922 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟