همایش تجلیل از برگزیدگان مسابقه عکس "از عاشورا تا اربعین"

در این همایش که در محل سالن آمفی تئاتر سرای محله ساعی برپا شد، از زهره لک، سید رضا مهری و رضا تراوان به عنوان ارائه کنندگان برترین آثار عکس تجلیل به عمل آمد.

همچنین در بخش شعر، سروده  سیامک عشقعلی بعنوان اثر برتر شناخته شده و از وی نیز تقدیر گردید.

گفتتی است در جریان این همایش، احکام قبول شدگان دوره وبینار حقوق ورزشی نیز به شرکت کنندگان اهداء شد.

لازم به یادآوری است مسئولیت اجرای همایش برعهده هاشم زاده از مجریان با سابقه صدا و سیما بود؛ ضمن آنکه احد موسی پور از مربیان و مسئول کمیته بازرسی انجمن دانشگاه، کاظم یزدانی پیشکسوت جودوی کشور، دارنده دان ۸ جودو از کشور ژاپن و رئیس اسبق فدراسیون جودو، محمدی نوری رئیس مجمع مشاورین نمایندگان مجلس، باطبی قائم مقام این مجموعه و مولوی رئیس اسبق انجمن ملی کیک بوکسینگ نیز به عنوان میهمان در آن شرکت داشتند.

گفتنی است در حاشیه این مراسم از خانواده شهید سیدقاسم خرم دره از شهدای دفاع مقدس در منطقه سومار و غرب کشور و همچنین پدر شهید امین کریمی، از شهدای مدافع حرم نیز تجلیل شد.

همچنین از جهانگیر سلیمانی، محسن لطفی و خانم محمدیان سه تن از پیشکسوتان ورزش کیک بوکسینگ نیز با اهداء لوح یادبود و هدایایی تقدیر به عمل آمد.

شایان ذکر است در این همایش پیرامون موضوعاتی همچون ضرورت حمایت از مدیران جوان و ایجاد زمینه برای استفاده از توانمندی های آنها به ویژه در بخش ورزش، ضرورت حفظ مصالح ملی در اعزام های ورزشی و راههای برقراری ارتباط موثرتر میان مربیان و قهرمانان با انجمن حقوق ورزشی بحث و تبادل نظر به عمل آمد.

ورزش

کدخبر: 930576 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟