کندن قبر مخفی قبل از کشت شوهر خانم پرستار خائن + عکس

به گزارش رکنا، رسیدگی به این پرونده از آذرماه سال ۱۴۰۱ به دنبال ناپدید شدن مرد ۳۷ ساله به نام منوچهر آغاز شد.  برادر وی که به پلیس آگاهی رفته بود گفت: برادرم از دیروز ناپدید شده است و هیچ خبری از او نداریم. همسرش می گوید با او تماس گرفته و گفته از سوی پلیس بازداشت شده است و ما نگران او هستیم.

 در حالی که  بررسی ها نشان می داد مردی با چنین مشخصات از سوی پلیس بازداشت نشده است تلاش برای افشای راز ناپدید شدن منوچهر آغاز شد.

 برادر منوچهر به ماموران گفت: برادرم و همسرش صاحب یک فرزند هستند و نزدیک به 10 سال است که با هم زندگی می کنند .همسر برادرم می‌گوید منوچهر برای برای خرید کاپشن برای پسرشان از خانه بیرون رفته بود که دیگر بازنگشت.

اختلاف زن و شوهری

 با اطلاعاتی که این مرد به پلیس داده بود ماموران به بررسی پرداختند و در نخستین گام از تحقیقات به اختلاف‌های دنباله‌دار منوچهر و همسرش  ناهید پی بردند. اما ناهید مدعی بود زندگی خوبی با منوچهر داشته و  اختلافی با وی نداشته است.

افشای رابطه سیاه

در ادامه مأموران زن جوان را نامحسوس تحت نظر گرفتند و  به بررسی تماس های تلفنی ناهید پرداختند و در نتیجه  به رابطه پنهانی او با یک مرد جوان به نام امین که صاحب بوتیک لباس در شرق تهران بود پی بردند.

همین سرنخ کافی بود تا ماموران در اقدامی غافلگیرانه امین را بازداشت کنند و این درحالی بود که مرد جوان ادعا می کردکه هیچ رابطه ای با ناهید نداشته است.

 وی گفت: ناهید از مشتری‌های مغازه‌ام بود و گاهی اوقات به مغازه‌ام می‌آمد. او گاهی حضوری و گاهی اینترنتی خرید می‌کرد. به همین خاطر چند بار با من تماس گرفته بود .اما ما هیچ رابطه پنهانی با یکدیگر نداریم و من فقط می دانم او پرستار است و همسر و یک پسر دارد.

اعتراف به جنایت بعد از 70 روز

این مرد که سعی داشت با  دروغ گویی هایش پلیس را گمراه کند وقتی در بن بست اطلاعاتی  گرفتار شد  70 روز بعد از جنایت ، به ناچار لب به  بیان حقیقت گشود و گفت: ناهید را از مدتی قبل می شناسم . او مشتری مغازه ام بود و هر بار برای خرید به آنجا می آمد از بدرفتاری های شوهرش گلایه می کرد .او آخرین بار با من درد دل کرد و گفت از زندگی با شوهرش خسته شده است.

حرف های  او باعث شد تا رابطه ما با هم نزدیک‌تر شود. او از رفتارهای بد شوهرش به من می‌گفت. حرف های او باعث شد تا کینه منوچهر را به دل بگیرم  و به همین خاطر تصمیم گرفتم او را از  زندگی ناهید حذف کنم.

وی در تشریح جزئیات جنایت گفت: من  با منوچهر تماس گرفتم و به بهانه اینکه کاپشنی که همسرش برای پسرشان خریده در مغازه ام جا مانده است او  را به  زیرزمین  خانه ام  در خیابان محلاتی کشاندم. من از قبل گودالی به عمق ۲ متر در زیرزمین خانه کنده بودم .وقتی منوچهر به آنجا آمد با تهدید اسلحه  دست و پایش را بستم و با شلیک 3   گلوله او  را کشتم .سپس جسد او را  در قبری که کنده بودم دفن کردم و هرگز فکر نمی کردم راز این جنایت برملا شود.

کشف جسد در زیرزمین

 با اظهارات تکان دهنده این مردم ماموران به زیرزمین خانه وی  رفتند و بقایای جسد را کشف کردند. این در حالی بود که ناهید ادعا می کرد از نقشه امین برای قتل شوهرش هیچ اطلاعی نداشته  و بی گناه است .

در این میان پدر و مادر امین از عروس شان به خاطر رابطه پنهانی با مرد بوتیک دار  شکایت کردند.آنها گفتند ناهید با امین رابطه پنهانی داشته و به پسرمان خیانت کرده است.

 به این ترتیب برای امین به اتهام قتل و برای ناهید به اتهام زنا کیفرخواست صادر شد و پرونده شان به شعبه هفتم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد تا از خود دفاع کنند.

در دادگاه چه گذشت؟

 در این جلسه اولیای دم درخواست قصاص را مطرح کردند و برای دو متهم اشد مجازات خواستند.

سپس امین به تشریح ماجرا پرداخت و گفت: درد دل های ناهید باعث شد تا تصمیم به قتل شوهرش بگیرم. او مدام از بدرفتاری های شوهرش گلایه می کرد .به همین خاطر دلم برایش سوخت.او با حرف هایش مرا تحریک کرد که اسلحه تهیه کنم  و سپس در زیر زمین خانه ام گودالی کندم و آن را برای دفن جسد منوچهر آماده کردم و در ادامه به بهانه ای منوچهر را به زیرزمین  خانه ام کشاندم و با شلیک گلوله کشتم. من اتهام قتل و رابطه پنهانی با ناهید را قبول دارم و باور کنید ناهید با حرف‌هایش مرا فریب داد و این چنین گرفتار کرد.

 سپس ناهید به اتهام زنای محصنه روبه روی قضات ایستاد و اتهامش را نپذیرفت.

 وی گفت: من فقط مشتری بوتیک امین بودم و به همین خاطر به مغازه او رفت و آمد داشتم و گاهی اوقات با او تماس می گرفتم. من هرگز از او نخواسته بودم تا شوهرم را بکشد .او  سرخود چنین تصمیمی گرفت.

 در پایان جلسه قضات وارد شور شدند تا رای صادر کنند.

کدخبر: 905334 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟