خودکشی دختر جوان جلوی چشم  زن همسایه شان

به گزارش رکنا، خانه شان در خیابان بنفشه سعادت بود.چند وقتی می شد که این دختر جوان در طبقه ششم یک برج ساکن شده بود.همسایه آپارتمان روبرویی شان زن میانسالی بود که هر روز صبح برای خواندن نماز که بیدار می شد پرده آشپزخانه را کنار می زد و به کوچه خالی از جمعیت خیره می شد.

این کار هر روز خانم همسایه بود و از دیدن آرامش صبحگاهی لذت می برد.اما صبح دیروز دوشنبه 5 تیرماه امسال، صحنه ای که خانم همسایه دید، تصویر آرامش بخش همه روزهای قبل را از ذهن او شست و حالا او شوکه و بهت زده از دیدن صحنه یک خودکشی دردناک آشفته است.

مثل همیشه از شیشه پنجره به کوچه ها و ساختمان ها چشم دوخته بود که دید چراغ یکی از آپارتمان های ساختمان روبرویی روشن شد.دختر جوانی به بالکن خانه آمد.زن همسایه دید که این دختر چند بار به داخل خانه رفت ولی چند ثانیه بعد برمی گشت و لبه بالکن می ایستاد.دوباره می رفت و باز برمی گشت و چند بار همین کار را تکرار کرد.

رفتارش برای خانم همسایه عجیب بود و به او خیره شده بود.ناگهان دید که دختر با سرعت به سمت بالکن خانه پرید و این بار خودش را از طبقه ششم ساختمان پایین انداخت.

بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار محمدمهدی براعه بازپرس کشیک قتل پایتخت قرار گرفت و تحقیقات برای روشن انگیزه دختر جوان از این خودکشی در جریان کار جنایی قرار دارد.

کدخبر: 904110 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟