سرقت مسلحانه از خانه زن جوان تنها در آبادان

به گزارش رکنا، روز 17 مرداد ماه امسال بود که زن جوان که به تنهایی در خانه ای در منطقه سلیچ شرقی آبادان زندگی می کرد در خانه نشسته بود که ناگهان 2 مرد با در دست داشتن اسلحه وارد خانه اش شدند و اقدام به سرقت لوازم با ارزش کوچک از خانه زن تنها کردند.

زن تنها که شوکه شده بود پس از فرار سارقان مسلح پلیس را در جریان این سرقت مسلحانه وحشت آور قرار گذاشت و با توجه به حساسیت پرونده خیلی زود تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی آبادان برای شناسایی سارقان مسلح وارد عمل شدند.

کارآگاهان در گام نخست تحقیقات به تحقیق از زن تنها پرداختند که این طعمه سارقان مسلح به ماموران گفت: در خانه بودم که ناگهان متوجه حضور 2 مرد درحیاط خانه شدم و تا خواستم برای کمک فریاد بکشم مردان ناشناس اسلحه را به سمتم گرفتند و سکوت کردم و دزدان پس از سرقت لوازم با ارزش خانه به سرعت پا به فرار گذاشتند.

کارآگاهان درگام بعدی تحقیقات فیلم دوربین های مداربسته در نزدیکی محل سرقت را مورد بازبینی قرار دادند و خیلی زود تصویر 2 سارق سابقه دار و شرور به دست آمد و در بررسی ها مشخص شد یکی از سارقان چندی قبل با قرار وثیقه از زندان آزاد شده است.

همین سرنخ کافی بود تا پس از شناسایی مخفیگاه دزدان مسلح و با هماهنگی مقام قضایی عملیات پلیسی برای دستگیری دزدان کلید زده شود.

بدین ترتیب کارآگاهان با اطمینان از حضور سارقان در خانه و در عملیاتی غافلگیرانه دزدان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند و در بازرسی از خانه دزدان بخشی از وسایل سرقت شده از خانه زن تنها به دست آمد.

سارقان وقتی در برابر مدارک پلیسی قرار گرفتند به ناچار به سرقت مسلحانه از خانه زن تنها اعتراف کردند.

بنا بر این گزارش، متهمان روانه زندان شدند و تحقیقات پلیسی برای شناسایی دیگر جرائم احتمالی این دزدان مسلح در پلیس آگاهی آبادان ادامه دارد.

کدخبر: 901483 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟