قتل ناموسی در پاکدشت /  جسد زن جوان در روستای فیلستان کشف شد

به گزارش رکنا، چندی قبل ماموران پلیس در جریان پیدا شدن جسد زن جوانی در روستای فیلستان پاکدشت قرار گرفتند و تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی پاکدشت برای تحقیق وارد عمل شدند.

تیم پلیسی در تحقیقات ابتدایی پی بردند که زن جوان هدف ضربات مرگبار قرار گرفته است و این در حالی بود که مرد جوان دیگری که از ناحیه شکم هدف ضربات چاقو قرار گرفته بود به بیمارستان منتقل شده بود.

کارآگاهان با توجه به اینکه این 2 پرونده در یک زمان تشکیل شده احتمال دادند که قتل زن جوان و چاقو چاقو شدن مرد جوان به هم ارتباط دارند.

بدین ترتیب ماموران به سراغ مرد جوان که از ناحیه شکم هدف ضربات چاقو قرار گرفته رفتند و وی در همان تحقیقات ابتدایی ادعا کرد شوهرو پسر جوان زن به قتل رسیده او را هدف ضربات چاقو قرار داده اند.

راز خیانت زنانه فاش شد

کارآگاهان با اطلاعات و سرنخ های به دست آمده موفق به دستگیری مرد 48 ساله شدند و پس از دستگیری این مرد که اهل کشور افغانستان است راز جنایت هولناک فاش شد.

مرد جوان ابتدا خود را در ماجرای قتل همسرش و زخمی کردن مرد جوان بی گناه می دانست اما وقتی در برابر مدارک پلیسی و اظهارات مرد زخمی قرار گرفت به ناچار پرده از جنایت ناموسی برداشت.

این مرد به ماموران گفت: سالها قبل با همسرم که اهل کشور افغانستان است ازدواج کردم و صاحب یک فرزند پسرم شدیم و در این سالها با هم اختلاف داشتیم اما به حدی نبود که دچار مشکل شویم و روزها گذشت و پسرم دیگر بزرگ شده بود تا اینکه 6 ماه قبل همسرم از خانه خارج شد و دیگر بازنگشت.

وی افزود: در این مدت همراه پسرم به هرجا که احتمال می دادیم همسرم رفته باشد سرزدیم تا اینکه شنیدیم همسرم با یک مرد غریبه در ارتباط است و دراین مدت با او زندگی می کند.

مرد جوان ادامه داد: وقتی راز این خیانت لو رفت دیگر طاقت نیاوردم و با پسرم به دنبال زنم و مرد جوان گشتیم تا اینکه آنها را در روستای فیلستان پیدا کردیم و به سراغشان رفتیم.

این مرد افغان ادامه داد: قصد قتل مرد جوان را هم داشتیم ابتدا او را هدف ضربه چاقو قرار دادیم اما با توجه به اینکه مرد قوی هیکل و درشت اندامی بود در حالی که از ناحیه شکم خونریزی داشت توانست فرار کند و در ادامه سراغ همسرم رفتم از شدت عصبانیت دیگر نتوانستم خودم را کنترل کنم و او را هدف ضربات مرگبار چاقو قرار دادم و جسدش را در همان محل رها کردم.

بنا بر این گزارش، دستور بازداشت مرد قوی هیکل که در بیمارستان تحت نظر پزشکان قرار دارد صادر شد و عامل این جنایت خانوادگی نیز برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی پاکدشت قرار دارد.

کدخبر: 891262 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟