راز ناپدید شدن یک زن جوان در جنگل + عکس

به گزارش رکنا، با وجود جست‌و‌جوی گسترده جنگلی در مکزیک برای یافتن یک مادر استرالیایی که نزدیک به یک سال به همراه همسرش ناپدید شده است، هیچ اثری از این زوج پیدا نشد.

تاحنی شانکس 32 ساله، آخرین بار در 2 مه سال گذشته هنگامی که با همسرش جورج و دخترش آدلین که اکنون سه ساله است از هتل کانکون خارج شد، دیده شد.

آدلین کوچولو بعداً در حدود ساعت 9 شب آن روز در حالی که تنها و با پای برهنه بیرون از کلیسایی در کانکون سرگردان بود، بدون هیچ نشانی از والدینش پیدا شد.

عموی آدلین، دانیل و مادربزرگ لیان شانکس با اطلاعی که از پلیس یافتند بلافاصله از کوئینزلند پرواز کردند تا آدلین را که اکنون با دنیل و همسرش زندگی می‌کند، تحت حمایت قرار دهند، تا کنون هیچ نشانی از والدین او وجود ندارد.

در ژانویه، یک تیم بشدت مسلح شامل اعضای دفتر دادستان کل ایالت، پلیس تحقیق، پلیس کوینتانارو، گارد ملی و وزیر دفاع ملی منطقه‌ای از جنگل را در نزدیکی یک واحد مسکونی در جنوب کانکون جست‌و‌جو کردند. آنها معتقد بودند که اجساد این زوج ممکن است به آنجا برده شده و در گورهای مخفی دفن شده باشند.

یک تیم بشدت مسلح در ماه ژانویه منطقه‌ای از جنگلی در کانکون را برای یافتن اجساد خانم شانکس و همسرش جست‌و‌جو کردند اما هیچ اثری از آنها پیدا نکردند.

یک روزنامه مکزیکی گزارش داد چند هکتار از این منطقه با سگ‌های جسدیاب مورد جست‌و‌جو قرار گرفت، اما هیچ اثری از این زوج یافت نشد. این جست‌و‌جو پس از آن انجام شد که مقامات «شواهد جدید» بالقوه‌ای را در رابطه با ناپدید شدن آنها دریافت کردند و معتقد بودند شانکس و جورج آگویر آستودیلو ممکن است به منطقه‌ای درجنگل برده شده و کشته شده باشند.

طبق گزارش‌ها، ماشین سفیدشان، به مدت 10 ساعت بیرون پارک شده بود تا اینکه ناپدید شدند.

منابع نزدیک به تحقیقات معتقدند ممکن است اجساد قربانیان را گروه‌های جنایتکار در این منطقه دفن کرده باشند.

در زمان ناپدید شدن خانم شانکس، پلیس به بررسی دو فرضیه پرداخت؛ اولین موردی که پزشک به آن مشکوک است مربوط به خشونت خانوادگی است و پس از آن جورج آگویر آستودیلو فرار کرده یا مخفی شده است.

نظریه دیگر این است که جورج آگویر آستودیلو در فعالیت‌های جنایی مرتبط با باندهای مواد مخدر مکزیک درگیر بوده است.

این خانواده در اول ماه مه از خانه خود در مریدا به نقطه توریستی کانکون سفر کرده و روز بعد از هتل خارج شده بودند.

دوربین‌های جاده‌، حرکت خودروی سفید آنها را درست قبل از ساعت 12 ظهر ثبت کرده بودند که به سمت مریدا برمی‌گشت. خودروی مشابهی بعداً سوخته پیدا شد و گمان می‌رود وسیله نقلیه‌ای بوده که این خانواده با آن سفر می‌کرد.

پلیس امیدوار است دوربین مداربسته خارج از کلیسایی که آدلین در آن رها شده بود، بتواند اتفاقی را که برای دخترک افتاده است، فاش کند.

معمای حل نشده!

خانم شانکس قرار بود در ۲۲ ژوئن سال گذشته، تنها چند هفته پس از ناپدید شدنش، به استرالیا بازگردد. پیام‌هایی که بین او و یکی از دوستانش منتشر شد، نشان می‌داد رابطه‌اش با جورج آگویر آستودیلو به بن‌بست رسیده است.

او گفته بود از نظر فیزیکی مورد آزار و اذیت قرار نمی‌گیرد، اما نمی‌خواست صبر کند تا خشونت عاطفی و خشم به خشونت فیزیکی تبدیل شود.

او در یکی دیگر از پیام‌هایی که در واتس‌اپ به یکی از دوستانش داده، نوشته بود در اتاق‌خواب دخترش خود را حبس کرده است تا از عصبانیت شوهرش در امان بماند، زیرا او قصد داشته او را از خانه بیرون کند.

این زوج اخیراً پس از اینکه خانم شانکس متوجه شده بود شوهرش با زنی رابطه نامشروع دارد برای بازگشت به کوئینزلند با آدلین پروازی را رزرو کرده بود و قصد جدایی داشت.

کدخبر: 887300 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟