جزئیات بازداشت قاتل مداح معروف در تبریز

به گزارش رکنا، سرهنگ ابراهیم محمودی، رئیس پلیس آگاهی آذربایجان شرقی روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: عصر پنجشنبه گذشته از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ از کشف جسد مرد میانسالی در پارک ائل‌باغی تبریز مطلع شدیم که بلافاصله اکیپ ویژه‌ای از پلیس آگاهی و عوامل کلانتری در محل حضور یافته و در بررسی‌های اولیه مشخص شد، مقتول به هویت «هابیل آفاق آذر» با شلیک گلوله به قتل رسیده و در این محل رها شده است. کارآگاهان بلافاصله تحقیقات وسیع خود را برای شناسایی عامل قتل این مرد میانسال آغاز کردند و در نهایت توانستند متهم پرونده را که با شلیک سه گلوله مقتول را از پا درآورده بود، با اقدامات فنی و اطلاعاتی شناسایی و در عملیات ضربتی دستگیر کنند.

سرهنگ محمودی با اشاره به اینکه جنازه مقتول توسط قاتل در منطقه ائل‌باغی در ضلع جنوبی اتوبان شهید کسایی تبریز رها شده بود، گفت: متهم به جرم خود اعتراف کرده است و تلاش برای روشن شدن انگیزه وی از این جنایت ادامه دارد.

بابک محبوب‌علیلو، دادستان مرکز آذربایجان شرقی نیز از بازداشت قاتل مداح ‌تبریزی خبر داد و گفت: برای قاتل مداح اهل بیت (ع) در دادسرای تبریز، پرونده قضایی تشکیل شده است.

سیدمحمود حسینی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی نیز در این باره اظهار داشت: مرحوم هابیل آفاق آذر با حدود ۴۵ سال سن از مداحان خوش‌خوان و خوش‌صدای تبریز بود که متولد منطقه حجتی تبریز و خادم حرم حضرت معصومه (س) بود.

کدخبر: 871314 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟